بسته الحاقی Bloody Ties Dying Light 2 در تریلر جدید منتشر شد

علاوه بر این، یک سلاح دفاعی جدید قدرتمند به نام Carnage Manica برای کسانی که بسته الحاقی Bloody Ties را خریداری کنند در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، سلاح های مختلف دیگری به بازی اضافه می شود و بازیکنان در کاوش های خود با انسان های آلوده جدیدی مانند Cataclysm، Inferno و Gorilla Demolisher مواجه خواهند شد.

طبق تریلر منتشر شده، شخصیت اصلی Dying Light 2، آیدن، قرار است برای ماجراجویی جدیدی در منطقه Carnage Hall حرکت کند.

Dying Light 2 Stay Human هم اکنون بر روی پلتفرم های رایانه شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. Xbox Series S در دسترس است.

در یک تریلر جدید، استودیو Techland منطقه جدیدی را برای اولین بسته الحاقی پولی Dying Light 2 Stay Human به نام Bloody Ties به نمایش گذاشت. این DLC در 19 نوامبر سال جاری منتشر خواهد شد و قیمت آن 10 دلار خواهد بود. به گفته Techland، بازیکنانی که این بسته الحاقی را پیش خرید کنند، یک لباس و اسلحه انحصاری رایگان دریافت خواهند کرد.

این منطقه جدید در واقع جایی است که گلادیاتورها با زامبی ها و دیگر انسان ها نبرد می کنند و آیدن می تواند انواع چالش ها و ماموریت های جدید را در آنجا پیدا کند. همچنین در این قسمت بازیکنان با شخصیت های جدیدی مانند Ciro مواجه خواهند شد. چیرو یک گلادیاتور است که قصد دارد با انجام مبارزات مختلف رتبه خود را ارتقا دهد تا در نهایت بتواند انتقام برادرش را بگیرد. البته بازیکنان پس از ورود به محوطه Carnage Hall نمی توانند در مسابقات گلادیاتور شرکت کنند و ابتدا باید سه ماموریت آزمایشی را انجام دهند.

بخوانید  نقش‌آفرینی کیت وینسلت در سریال کوتاه The Palace شبکه HBO

شما می توانید نظرات خود را در مورد اخبار بازی Dying Light 2 با تیم یک گیمر در میان بگذارید.

دانلود فیلم آپارات

در تریلر جدیدی، Techland محتویات بسته الحاقی Bloody Ties Dying Light 2 را به نمایش گذاشت.