بسته الحاقی جدید The Sims 4 Lovestruck به زندگی عاشقانه The Sims عمق می بخشد

روز ولنتاین ممکن است قبلاً گذشته باشد، اما عشق هنوز در آخرین بسته الحاقی EA برای The Sims 4 وجود دارد. با عنوان Lovestruck، الحاقیه جدید بازی دارای تعدادی راه های جدید برای سیمز برای دوست داشتن یکدیگر (و البته جدید) است. اقلام و لباس برای کمک به خلق و خوی).

با راه اندازی در 25 ژوئیه، Lovestruck مکان جدیدی را برای The Sims 4 معرفی می کند: Ciudad Enamorada، دنیای بازی عاشقانه با سه محله مجزا که در آن سیمز می تواند خانه بخرد (یا بسازد)، از بارها و هتل های رمانتیک بازدید کند و مجموعه منحصر به فرد در جهان را کشف کند. جشنواره ها و رویدادهای ویژه حتی یک ویژگی جدید به نام Singles Hangout وجود دارد که سیم‌هایی را که هنوز نیمه بهتر خود را پیدا نکرده‌اند جذب می‌کند.

بسته الحاقی Lovestruck شامل دنیای رمانتیک جدیدی به نام Ciudad Enamorada است.
بسته الحاقی Lovestruck شامل دنیای رمانتیک جدیدی به نام Ciudad Enamorada است.

آلبوم عکس

علاوه بر این، Lovestruck یک برنامه جدید به تلفن هر سیم اضافه می کند: Cupid’s Corner، نسخه Tinder در The Sims 4. سیمز می تواند نمایه Cupid’s Corner خود را ایجاد کند و نمایه های سایر سیم ها را مرور کند. برخی از سیم‌ها به دنبال عشق هستند، در حالی که برخی دیگر ممکن است آنقدر سریع متعهد نشوند.

ویژگی جدید «ایجاد تاریخ» نیز در بسته الحاقی Lovestruck گنجانده خواهد شد که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا تاریخ‌ها را سفارشی کنند، تصمیم بگیرند که در آن تاریخ‌ها به چه اهدافی از بازی برسند، و شبانه‌ای عالی برای سیم‌های خود که به دنبال عشق هستند ایجاد کنند. Lovestruck همچنین عمیق تر به پیچیدگی روابط سیمز با سیستم جدیدی به نام “Relationship Dynamics” می پردازد. به لطف این پویایی، روابط عاشقانه سیمز اکنون می تواند سالم، پرتنش، یا غیرقابل پیش بینی باشد که طبیعتاً پیامدهای جالبی در بازی خواهد داشت.

بخوانید  GTA 5 احتمالا به کنسول جدیدی می آید

بسته الحاقی Sims 4 Lovestruck با قیمت 40 دلار در تاریخ 25 جولای عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بسته الحاقی عاشقانه جدید، پست وبلاگ رسمی EA را بررسی کنید که جزئیات تمام محتوای جدید موجود در DLC آینده را نشان می دهد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر