بزرگترین کابینت بازی Donkey Kong 20 فوتی جهان تابستان امسال به موزه می آید

بازی DK Arcade تقریباً 370٪ بزرگتر از نسخه اصلی است و از یک قاب آلومینیومی با تخته فیبر ام دی اف ساخته شده است. بازیکنان روی پایه ای قرار می گیرند که دارای یک صفحه کنترل با اندازه استاندارد با دکمه های آشنا و جوی استیک است. بازی آرکید DK در اندازه کامل از یک مادربرد از یک کابینت اصلی DK استفاده می کند، بنابراین بازیکنان یک تجربه معتبر را تجربه می کنند.

این موزه در حال توسعه 90000 فوت مربعی با تمرکز بر تاریخچه بازی های ویدیویی است. قرار است در 30 ژوئن 2023 افتتاح شود و دارای بازی آرکید DK و موارد دیگر باشد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

موزه ملی بازی قوی شامل تالار مشاهیر بازی های ویدیویی جهانی است. فینالیست های امسال عبارتند از Age of Empires، Angry Birds، Barbie Designer، Call of Duty 4: Modern Warfare، Computer Space، FIFA International Soccer، GoldenEye 007، The Last of Us، NBA 2K، Quake، Wii Sports و Wizardry. پذیرفته شدگان امسال در تاریخ 4 می اعلام می شود.

موزه ملی بازی استرانگ، مستقر در روچستر، نیویورک، اعلام کرده است که توسعه برنامه ریزی شده آن شامل بازی آرکید عظیم DK خواهد بود. به گفته موزه، این موزه با نینتندو آمریکا در این پروژه با «سهم کردن» همکاری کرد. در تصویر زیر می توانید رندری از شکل ظاهری آن را مشاهده کنید.

بخوانید  همه مکان‌های Lilith Dry Steppe Altar در Diablo 4

در یک بیانیه مطبوعاتیJon-Paul Dyson، از موزه ملی بازی استرانگ، گفت: “Donkey Kong یک تایتان واقعی در دنیای بازی های ویدیویی است، هم از نظر اندازه شخصیت و هم از نظر وضعیت نمادین بازی، بنابراین خود را کاملاً به این بازی سرگرم کننده می دهد. ، نصب عجیب و غریب.”

DK در فیلم The Super Mario Bros حضور دارد. فیلمی که اکنون در سینماها اکران می شود و در گیشه فروش زیادی دارد. صداپیشگی او بر عهده ست روگن است و ممکن است یک فیلم اسپین آف از DK دنبال شود.

یک بازی آرکید 20 فوتی Donkey Kong با مشارکت نینتندو به موزه نیویورک می آید و این بزرگترین بازی آرکید در نوع خود در جهان است.