برنامه تلویزیونی Last Of Us واقعا خوب است | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

یک شگفتی ناخوشایند این است که ایکس‌باکس بالاخره در ژانویه اعلام کرد که چه چیزی برای سرویس Game Pass خود می‌آید و می‌رود و پاسخ‌ها ناامیدکننده هستند.

برای یک چیز، ساخت‌های اشتراک عالی هستند، از جمله Persona 3 Portable، Persona 4 Golden و Monster Hunter Rise. از سوی دیگر، نه تنها این پورت‌های ساده از بازی‌ها هستند که قبلاً روی کنسول‌های دیگر وارد شده‌اند (البته گزینه بسیار ساده‌تری برای اجرای هر دو بازی Persona هستند)، بلکه از قبل می‌دانستیم که این بازی‌ها در این ماه به سرویس می‌آیند.

We Happy Few توسط Compulsion Games در سال 2018 منتشر شد، همان سالی که توسعه دهنده توسط مایکروسافت خریداری شد. با این حال، این بازی قبلاً قرارداد انتشار با Gearbox داشته است، به همین دلیل است که تقریباً پنج سال بعد بازی Pass را ترک می کند. ایکس باکس احتمالا باید به پرداخت Gearbox ادامه دهد تا آن را در سرویس داشته باشد، و اعداد Game Pass احتمالاً نشان می دهند که ارزش آن را ندارد.

برای دریافت لیست کامل بازی هایی که در این ماه از Game Pass خارج می شوند، به GameSpot dot com مراجعه کنید.

بررسی‌های سریال The Last of Us HBO در حال انجام است و همه چیز برای این نمایش تاریک روشن به نظر می‌رسد. در سایت خواهر گیم اسپات متاکریتیک، امتیاز فعلی نمایش 84 با 23 نقد است. مارک دیلینی از GameSpot به فصل اول امتیاز 9 از 10 داد و گفت:[The Last of Us] احساس می کنم بسط حیاتی یک جهان خیالی است که من خیلی دوستش دارم. کارهایی وجود دارد که فقط بازی های ویدیویی می توانند انجام دهند، مانند قرار دادن بازیکنان در چکمه های جوئل، اما چیزهایی منحصر به فرد برای تلویزیون نیز وجود دارد، و The Last of Us زمانی که این فرصت ها را تشخیص می دهد و به آنها تکیه می کند، بیش از همه می درخشد. اشتباه نکنید: The Last of Us در HBO احساس می‌کند شروع یک دوره جدید برای اقتباس‌های لایو اکشن بازی‌های ویدیویی است.

بخوانید  جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک آیفون ۱۴ پرومکس

چیزی که شاید جالب تر باشد این است که چه چیزی از بین می رود. اگرچه هیچ یک از بازی‌هایی که با Game Pass خداحافظی می‌کنند، عناوین عظیم و ضروری نیستند، اما یکی از آنها کنجکاو است زیرا توسط یک استودیوی بازی‌سازی Xbox توسعه داده شده است.

من خودم اپیزود اول سریال را تماشا کردم و دقیقاً همان احساس مارک را تکرار می‌کنم: این بازی فوق‌العاده به بازی اصلی وفادار است، اما با اضافه کردن چروک‌های معنادار و واقعی به تجربه شخصیت‌ها و داستان، جایگزین زمان صرف شده توسط گیم‌پلی می‌شود. . فکر می کنم طرفداران بازی واقعا خوشحال خواهند شد.