بررسی P60 پرو هواوی؛ وقتی دوربین همه‌چیز نیست


هواوی P60 پرو از دو بلندگو یکی در فریم پایین و دیگری در فریم بالا بهره می‌برد. البته از بلندگوی ثانویه‌ اختصاصی خبری نیست و بلندگوی تماس هم می‌تواند به‌صورت Front-Facing و هم Upfiring پخش صدا را انجام دهد.

این بلندگوها از حجم صدای زیادی بهره می‌برند و تفکیک فرکانس‌ها را نیز به‌خوبی انجام می‌دهند. علاوه‌براین، ویژگی مثبت دیگری که هنگام کار و تماشای فیلم با اسپیکر P60 پرو تجربه کردم، برابری حجم صدای بلندگوی بالا و بلندگوی پایین بود و تجربه‌ای لذت‌بخش را برایم رقم زد. به‌طورکلی، نمایشگر ۶٫۶۷ اینجی و بلندگوهای باکیفیت P60 پرو را مجموعه‌ای مناسب برای تماشای فیلم و سریال و انجام بازی‌های مختلف معرفی می‌کنم.

نرم‌افزار و تجربه‌ کاربری هواوی پی ۶۰ پرو

هواوی گوشی خود را در چین با HarmonyOS 3.1 و در بازارهای جهانی با EMUI 13.1 عرضه می‌کند. تفاوت‌های این دو نسخه چندان چشمگیر نیست؛ حتی هواوی در ماه‌های گذشته، بارها سعی کرده است تا سیستم‌عامل هارمونی را برای بازارهای جهانی نیز عرضه کند که متأسفانه تا زمان نگارش این بررسی، چنین اتفاقی نیفتاده است.

تفاوت اصلی هارمونی با EMUI را باید پشتیبانی از Super Device در سیستم‌عامل هارمونی ذکر کنیم که در EMUI وجود ندارد. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید اتصالی یکپارچه‌تر را میان دستگاه‌هایی که از این سیستم‌عامل پشتیبانی می‌کنند، تجربه کنید.

تحریم‌های ایالات متحده سبب شد تا هواوی یکی از بزرگ‌ترین موهبت‌های خود، یعنی سرویس‌های گوگل را از دست بدهد. این سرویس‌ها بخش عمده‌ای از استفاده‌ روزمره‌ کاربران را تشکیل می‌دادند و تا حد زیادی وابسته به آن‌ها بودند.

در کشور ما، سرویس‌های Petal Search (جایگزین موتور جست‌وجوی گوگل) و Petal Maps (جایگزین گوگل مپ)، عملکرد درست و مطمئنی ندارند و به‌ناچار به استفاده از گزینه‌های ثانویه سوق پیدا می‌کنید. از گزینه‌هایی نظیر Waze یا حتی خود Google Maps به‌راحتی در P60 پرو می‌توان استفاده کرد و حتی نرم‌افزارهای ایرانی که به سرویس‌های گوگل وابستگی ندارند (اعم از اسنپ و تپسی و نشان)، بدون مشکل اجرا می‌شوند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر