بررسی موتورولا Razr 40 Ultra; زنگ هشدار برای Z Flip

لولای فولادی جدید ریزر نیز عملکرد قابل اعتمادی را نشان می دهد، اما مسلح کردن گوشی موتورولا به اندازه Z Flip 5 سرگرم کننده نیست و حس جالبی را منتقل نمی کند. مقاومت این لولا باعث می شود باز و بسته شدن دستگاه با یک دست تقریبا غیرممکن باشد، اما می توانید گوشی را در زوایای مختلف تا 120 درجه در موقعیت دلخواه تنظیم کنید. این ویژگی به خصوص هنگام گرفتن سلفی یا برقراری تماس ویدیویی به شما کمک می کند.

نکته منفی دیگر در مورد لولا این است که گاهی اوقات به طور کامل و با زاویه 180 درجه باز نمی شود. به حدی که ممکن است با خود فکر کنید که گوشی یک یا دو درجه تا کاملا تخت فاصله دارد. البته اگر گوشی را بدون نگرانی از شکستن لولا باز کنید و با نیروی کافی فشار دهید، صفحه نمایش صاف می شود.

موتورولا مکانیزم لولای گوشی را نیز بازطراحی کرده است تا علاوه بر افزایش استحکام کلی بدنه، دو لبه گوشی در هنگام بسته شدن کاملاً روی هم قرار گیرند و هیچ فاصله ای بین آن ها وجود نداشته باشد. به گفته موتورولا، این گوشی از استاندارد IP52 پشتیبانی می کند که به معنای مقاومت در برابر پاشش قطرات آب یا باران و ذرات گرد و غبار است. با وجود امتیاز IPX8 Z Flip 5، موتورولا هنوز راه درازی در پیش دارد تا بتواند با مقاومت سامسونگ برابری کند.

صفحه نمایش خارجی داخلی، صفحه اصلی با حداقل خطوط

اندازه صفحه نمایش داخلی گوشی جدید تاشو موتورولا 6.9 اینچ، از نوع LTPO، با پشتیبانی از فناوری HDR10+ و نرخ رفرش 165 هرتز، با حداکثر روشنایی 1400 نیت در متر مربع است. استفاده از پنل LTPO برای نرخ نوسازی متغیر به گوشی کمک می کند مصرف باتری را بهینه کند.

بخوانید  مایکروسافت: بازی Marvel’s Wolverine پلی استیشن در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود

تحریریه مجله بازی یک گیمر