بررسی فلش – در ابتدا سرگرم کننده سریع است، اما بخار تمام می شود

بری با درک اینکه احتمالاً به این معنی است که می تواند حتی بیشتر از آن به عقب برگردد، راهی برای نجات مادرش پیدا می کند که مستقیماً با او ارتباط برقرار نمی کند و سعی می کند به زمان حال بازگردد. اما او نمی تواند. همانطور که او در طول زمان پیشرفت می کند، به نقطه ای می رسد که به نظر می رسد همه چیز منفجر شده است و توسط شخص مرموز دیگری که در این زندگی غیرخطی زندگی می کند به واقعیت بازگردانده می شود.

این داستان دو فیلم با فلش است. در اینجا یک ماجراجویی سفر در زمان بسیار مناسب و بسیار سرگرم کننده وجود دارد، با بازیگران خوب، سرویس هواداران کاملاً قابل قبول با بتمن کیتون و سوپرگرل ساشا کال (او جایگزین هنری کاویل خواهد شد!) و جوک های خوب و اکشن های سرگرم کننده فراوان. و سپس تقریباً تا جایی که می‌توانست از ریل خارج می‌شود و در عین حال شباهت‌هایی به یک فیلم معمولی دارد.

پس از این شات، ما مستحق یک نبرد بسیار طولانی هستیم که هرگز بهتر از آن به نظر نمی رسد. اغلب اوقات در واقع بدتر به نظر می رسد، به خصوص زمانی که دو باری در این قسمت وارد Speed ​​Force می شوند – یک اتاق CGI وحشتناک که در آن سفر در زمان اتفاق می افتد. اما طراحی اتاق هیچ منطقی ندارد. این فقط یک دسته مزخرفات گرافیکی است که هیچ معنایی ندارد و خیلی کم با مخاطب ارتباط برقرار می کند.

تقریباً برای دو ساعت، من کاملاً از فلش لذت بردم. این یک ماجراجویی سرگرم کننده در مسیر حافظه است که با حالات بزرگ بازگشت به آینده قسمت 2، خود را آنقدر جدی نمی گیرد که منفور باشد. کامل نبود، و لیاقت بیشتر شیره هایش را ندارد، اما زمان خوبی بود.

بخوانید  فیلمبرداری فصل دوم سریال Andor از دنیای جنگ ستارگان به پایان رسید
اما پس از آن وارد نبرد نهایی می شویم و به این طرح اولیه می رسیم که شبیه یک بازی ویدیویی است. برای اندازه گیری خوب، بیایید دوباره به آن نگاه کنیم.

شرحی ارائه نشده است

فلش مانند اکثر فیلم های ابرقهرمانی شروع می شود – با یک سکانس اکشن عالی. بری آلن، با نام مستعار فلش، زمانی که بتمن با او تماس گرفت، در راه سر کار است: آدم‌های بد یک گاوصندوق را زیر یک بیمارستان منفجر کرده‌اند و ویروسی را دزدیده‌اند، و اکنون بخشی از بیمارستان که بچه‌ها در آن استراحت می‌کنند فرو می‌ریزد. CGI خشن است، اما یک برداشت جدید و سرگرم‌کننده از صحنه‌ی آهسته Quicksilver از X-Men: Days of Future Past است، با فلش که باید یک دسته کامل از نوزادان، یک پرستار و یک سگ را بگیرد که پرت می‌شوند. یک پنجره بسیار بلند در هنگام فروریختن.

با این حال، وقتی به پول نقد CGI از تریلر می‌رسیم، همه چیز تغییر می‌کند، با دو فلاش مختلف که سوپرگرل را در کنار جنرال زود قرار می‌دهند. این طرح اولیه که به دلیل داشتن کیفیت متمایز بازی ویدیویی مورد تمسخر قرار می گیرد، به قدری نقطه مرجع مهم است که ما آن را به عنوان تصویر سرصفحه این بررسی قرار دادیم.

او داخل نیست او با این حال، او در زمان به عقب سفر کرد و به رویدادهای Man of Steel رفت، زمانی که بری خود در کالج بود. اما این دنیایی نیست که بری از آن آمده است. این دنیا هیچ ابرقهرمانی برای مقابله با ورود ژنرال زود ندارد – فقط یک بتمن بازنشسته و یک سوپرگرل که در زندان سیبری محبوس شده اند.

بخوانید  تریلر جدید به‌روزرسانی Immortal Empires بازی Total War: Warhammer 3

این نما درست در شروع این سکانس بزرگ نبرد با ژنرال زود و عوامل کریپتونیونش می آید، و از آنجا تا نقطه اوج، فلش چیزی بیشتر از یک صدای ناخوشایند CGI است که در یک نتیجه احساسی که فیلم به درستی آن را انجام نداده است، می پردازد. در بالا تنظیم کنید

و علاوه بر همه اینها، اصلاً مشخص نیست که آیا رویدادهای فلش برای بزرگترین فیلم دی سی معنی دارد یا خیر. شاید آره شاید نه. شاید زمان زیادی طول بکشد تا بفهمیم. آخرین ناامیدی برای ترک تئاتر.

اوج فیلم در اینجا نیز اتفاق می افتد – و جدی گرفتن صحنه اوج زمانی که به نظر می رسد در حال وقوع است سخت است. یک آگهی Apartments.com.

همه چیزهایی که توضیح دادم، حداقل، بسیار سرگرم کننده است. سرعت عجیبی دارد – از نظر مهارت یک فیلمساز، بیشتر شبیه یک آگهی تبلیغاتی ماشین است تا یک فیلم، و به طور نامنظم تدوین شده است. اما داستان کار می کند، ایده ها خوب هستند، ازرا میلر به عنوان دو نسخه مختلف بری در بیشتر موارد بسیار سرگرم کننده است (البته آنها در یکی از لحظات جدی تر بسیار وحشتناک هستند)، Supergirl ساشه کاله یک افزودنی خوب است. دی سی، و بروس وین مایکل کیتون هر زمان که بخواهید روی صفحه نمایش بزرگ من خوش آمدید.

بری به زندگی عادی خود بازمی گردد، روز بزرگی در پیش دارد: پدر بری، که به اتهام کشتن مادر بری در زندان به سر می برد، به زودی تاریخ تجدید نظر دارد و بری مصمم است بی گناهی خود را از پدرش ثابت کند، حتی اگر هنوز مدرک وجود داشته باشد. اونجا نه. از او حمایت کنید و در یک لحظه به خصوص اعصاب خردکن قبل از فراخوان، بری سریعتر از قبل شروع به دویدن می کند – و به طور تصادفی در زمان به روز قبل می پرد.

بخوانید  مقایسه قیمت و مشخصات آسان‌تر از همیشه با نسخه جدید محصولات زومیت