بررسی تبلت گیمینگ ایسوس ROG Flow Z13

Z13 تجربه خوبی از پخش موسیقی به شما می دهد و صدای فراگیر را در حین بازی ارائه می دهد. خروجی اسپیکر در پایین لبه های چپ و راست دستگاه قرار دارد و هنگام استفاده به عنوان تبلت می توان یک یا هر دو خروجی را مسدود کرد.

تجربه استفاده از قلم ROG Flow Z13

تبلت ROG Flow Z13 از بلندگوهای دوگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos استفاده می کند. به گفته ایسوس، این بلندگوها گواهینامه Hi-Res را نیز کسب کرده اند. همچنین مجموع 3 میکروفون استفاده شده در این دستگاه با فناوری حذف نویز هوش مصنوعی به کمک هوش مصنوعی نویز صدای کاربر را تا حد ممکن کاهش می دهد.

علاوه بر صفحه کلید، ایسوس یک قلم نیز با Z13 در نظر گرفته است. یک قلم ساده و در عین حال با طراحی زیبا که شباهت زیادی به قلم HP Spectre X360 دارد. از نظر کارایی، قلم خیلی دقیق نیست. اما گزینه خوبی برای یادداشت برداری یا حتی کارهای نیمه حرفه ای به حساب می آید.

تجربه استفاده از قلم این محصول نسبت به قلم اسلیم سرفیس پرو 9 پایین‌تر است. به خصوص که هیچ یک از لبه های دستگاه مجهز به آهنربا نیستند. بنابراین نمی توانید قلم را مانند سایر تبلت ها روی لبه دستگاه قرار دهید. همچنین خبری از نگهدارنده قلم روی کیبورد نیست.

سخت افزار و عملکرد و باتری

به عنوان یک محصول بازی، Flow Z13 دارای مشخصات چشمگیر است. نسخه ای که در دست داشتیم از تراشه Core i9-12900H و تراشه گرافیکی RTX 3050 Ti و همچنین دو ماژول رم 8 گیگابایتی LPDDR5 استفاده می کند البته دو مدل دیگر با تراشه Core i5-12500H بدون GPU و Core i7 وجود دارد. تراشه -12700H با پردازنده گرافیکی RTX 3050 Ti.

بخوانید  دریل Team Alumni React (و اجرا) Final Fantasy 7 Rebirth's Juno Parade

در اوج خود، این پنل 472 نیت روشنایی تولید می کند که عدد بسیار خوبی برای استفاده در محیط داخلی محسوب می شود. به دلیل براق بودن روکش پنل، ممکن است در محیط های بیرونی با مشکل کمی مواجه شوید.

همراه با صفحه کلید و قلم; ایسوس می داند که محصولش نمی تواند فقط یک تبلت باشد