برای یازدهمین سال متوالی، بازی ها از فروش فیلم و موسیقی بریتانیا پیشی گرفتند

کریتوس نیروگاه God of War Ragnarok است

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بن دروریرئیس انجمن ERA توضیح داد: «با وجود همه‌گیری، عدم اطمینان سیاسی و رکود اقتصادی، سرگرمی‌ها به رشد خود ادامه داده‌اند. رشد نزدیک به 40 درصدی از سال 2019 باورنکردنی است. کمتر کسی فکر می‌کرد که وقتی قرنطینه‌های ناشی از کووید مردم را در خانه نگه می‌داشت، بتوانیم این جهش عظیم درآمد را حفظ کنیم. اما این آمار نشان داد که حتی در دوران رکود مردم همچنان برای تفریح ​​خرج می کنند».

همچنین در این گزارش آمده است که فروش سرگرمی های دیجیتال همچنان بالاتر از فروش فیزیکی است. به طوری که 60 درصد فروش محصولات سرگرمی به صورت دیجیتالی و تنها 40 درصد آن به صورت فیزیکی انجام شده است.

انجمن سرگرمی‌های دیجیتال و خرده‌فروشی (ERA) اخیراً اعلام کرد که فروش بازی‌های ویدیویی تجاری برای یازدهمین سال متوالی از صنعت موسیقی و ویدیوی خانگی در بریتانیا پیشی گرفته است. بر اساس داده های گردآوری شده توسط انجمن، صنعت بازی های ویدیویی با درآمد بیش از 4.664 میلیارد پوند، 42.1 درصد از کل درآمد سرگرمی بریتانیا در سال 2022 را به خود اختصاص خواهد داد که نسبت به سال گذشته 2.3 درصد افزایش داشته است. با این حال، آمار فروش بازی بسیار نزدیک به آمار فروش فیلم بوده است. بنابراین درآمد سال گذشته فیلم در بریتانیا به دلیل افزایش 14.4 درصدی نسبت به سال 2021 به 4.432 میلیارد پوند رسید.

آمارهای منتشر شده از فروش بازی‌های ویدیویی نه تنها شامل فروش نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها، بلکه خرید دیجیتالی روی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی، بازی‌های موبایل و سایر درآمدهای حاصل از مکانیسم‌هایی مانند خدمات اشتراک و توکن‌ها می‌شود. همچنین در آمار اعلام شده برای فیلم ها میزان فروش نسخه های DVD، Blu-ray، 4K UHD، اجاره و خرید دیجیتال آنها و همچنین اشتراک شبکه های آنلاین مانند دیزنی پلاس، آمازون پرایم و نتفلیکس در نظر گرفته شده است. حساب. در همین حال، صنعت موسیقی که شامل فروش سی دی، وینیل و خدمات اشتراکی مانند Spotify است، با مجموع 1.986 میلیارد پوند در جایگاه سوم قرار دارد.

بخوانید  تریلر فیلم 65 فیلم «نمایش آدام درایور با دایناسورها در سونی پیکچرز».

برای یازدهمین سال متوالی، فروش بازی های ویدیویی در بریتانیا از فروش در صنایع فیلم و موسیقی بیشتر شده است.