برای نشان دادن حاکمان جدید Civilization 6 تریلرهای کوتاهی پخش کنید


Toki Games و Firaxis Games تریلرهای جدیدی از Civilization 6 را به اشتراک گذاشته اند تا رهبران جدیدی را معرفی کنند.

2K Games و Firaxis Games بسته محتوای رهبر جدیدی را در اختیار بازیکنان Sid Meier’s Civilization 6 قرار داده اند و اکنون در اخبار بازی متوجه شدیم که تریلرهای جدیدی منتشر شده است که این رهبران را به نمایش می گذارد. بسته مذاکره کنندگان بزرگ دیروز منتشر شد و شامل ملکه نیز می شد انزینگا امبانده از کنگو آبراهام لینکولنشانزدهمین رئیس جمهور ایالات متحده و سلطان صلاح الدین عرب می شود.

البته این شخصیت ها تنها رهبران جدید بازی Civilization 6 و Last Day نیستند. سزار ژولیوس از رم به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفته است که تنها با افزودن یک اکانت 2K به بازی می توان آن را دریافت کرد. بسته های Leaders بیشتری در راه است اما تاریخ انتشار آنها هنوز مشخص نیست. لیست کامل بسته های الحاقی بازی های آینده که محتوای امتیازات پس از بازی را تشکیل می دهند را می توانید در زیر مشاهده کنید.

  • بسته بزرگ فرماندهان یا بسته فرماندهان بزرگ مشمول توکوگاوا (ژاپن) نادر شاه (ایران) و سلیمان محتشم (امپراطوری عثمانی).
  • مجموعه رهبران چینی یا Sovereigns of China Pack مشمول یونگلو، چین شی هوانگ و ملکه زتیان.
  • بسته حاکمان صحرا یا بسته حاکم صحرا مشمول رامسس (مصر)، کلئوپاترای بطلمیوسی (مصر) و پادشاه سونجاتا کیتا (امپراتوری مالی)
  • پک Heavy Builders یا بسته سازندگان بزرگ مشمول تئودورا (امپراتوری بیزانس) سجونگ بزرگ (کره) و لویی دوم (آلمان)
  • مجموعه رهبران بریتانیا یا Sovereigns of England Pack مشمول الیزابت اول (انگلستان)، پادشاه هارالد هاردرادا (نروژ) و ویکتوریا (انگلستان)
بخوانید  فیلم Heat 2 به کارگردانی مایکل مان در دست ساخت است. احتمال حضور آدام درایور

سیزن پس از Civilization 6 شامل 12 رهبر جدید و 6 رهبر سابق این سری خواهد بود. برخی از بسته های اضافی جدید به بسته های دیگری نیاز دارند تا قفل تمدن های خود را باز کنند. به عبارت دیگر اگر قفل تمدنی باز شود، رهبران آن تمدن در دسترس نخواهند بود. این بازی استراتژیک در حال حاضر برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلرهای جدید را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات