بدون خرید درون برنامه ای در Phantom Blade Zero

اطلاعات جدید در مورد بازی Phantom Blade Zero خارج شد. از جمله عدم خرید درون برنامه ای در این بازی ویدیویی.

نظر شما درباره اطلاعات جدید Phantom Blade Zero چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

هر سلاح مجموعه ای از حرکات خاص خود را دارد، از جمله ترکیبات و تکنیک هایی برای یادگیری. همانطور که انتظار می رفت، سبک بازی انقلابی و فراگیر Studio From Software نیز منبع الهام سازندگان این بازی ویدیویی است. با این حال، هدف Phantom Blade Zero این نیست که دشمنان را برای مبارزه بیش از حد سخت کند. این سبک را می توان مشابه مکانیک های بازی Star Wars Jedi: Survivor دانست که البته در نوع خود جذاب است.

هنوز سوالاتی در مورد این بازی وجود دارد و شاید دیدن نسخه نمایشی گیم پلی ویرایش نشده جالب باشد. در هر صورت، تماشای چنین دعواهای فریبنده ای ممکن است برای اکثر مردم تعجب آور باشد. با این حال باید دید در نهایت بازی چگونه رفتار خواهد کرد.

بازی Phantom Blade Zero، یکی از بازی های اکشن پلی استیشن 5، نمایشگری چشم نواز در PlayStation Showcase داشت و توجه بسیاری را به خود جلب کرد. اکنون اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر شده است که بسته به دیدگاه شما می تواند جذابیت این اثر را بیشتر کند. جزئیات جدید Phantom Blade Zero توسط توسعه دهندگان در سرور پرسش و پاسخ Discord بازی تایید شده است. از جمله اینکه بازی پرداخت خرد نخواهد داشت.

بخوانید  هکر GTA 6 متهم به باج گیری از Rockstar