با نیکلاس کیج و بیل اسکاشگارد در دنباله ارباب جنگ

نیکلاس کیج و بیل اسکاشگارد در فیلم Lord of War به کارگردانی اندرو نیکول بازی می کنند.

با نیکلاس کیج از Saturn Films فیلیپ روست و فابریس جیانفرمی Lords of War توسط Vendôme Pictures تولید می شود و بیل اسکاشگارد به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند. فیلم Lord of War از داستان واقعی یک دلال اسلحه روسی به نام الهام گرفته شده است چکمه ویکتور توسط نیکلاس کیج کارگردانی شد بریجت مویناهان، ایتان هاوک، جرد لتو و امان واکر در بازیگران داشت.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم نیکلاس کیجاین بازیگر برنده اسکار، نقش خود را در نقش دلال اسلحه یوری اورلاو در دنباله فیلم جنایی ارباب جنگ در سال 2005 بازی خواهد کرد.

در خلاصه داستان درام جنایی Lords of War به کارگردانی اندرو نیکول آمده است: «در فیلم Lords of War اثر یوری اورلاو، بدنام ترین دلال اسلحه جهان متوجه می شود که پسری به نام آنتوان دارد که تلاش می کند پدرش را سرنگون کند. آنتوان مشغول جمع آوری ارتشی از مزدوران برای مقابله با درگیری های آمریکا در منطقه خاورمیانه است. این یک رقابت تلخ بین نسلی ایجاد می کند. رقابتی بین پدر و پسر.

همانطور که ورایتی گزارش داد، بیل اسکاشگاردبازیگر John Wick: Chapter 4 برای نقش آنتون، پسر یوری اورلاو انتخاب شده است. آندره نیکول او کارگردانی و نویسندگی این دنباله با عنوان Lords of War را بر عهده دارد. او بیشتر به خاطر نوشتن فیلمنامه برنده اسکار برای نمایش ترومن شهرت دارد. انتظار می رود تولید این پروژه از پاییز سال 2023 آغاز شود.

بخوانید  جزئیات ویژگی بازخورد لمسی در نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی A Plague Tale: Requiem