با عرض پوزش، وین دیزل در دنباله های آواتار نیست

آواتار: راه آب در تاریخ 16 دسامبر در سینماها اکران شد و از آن زمان تا کنون هر هفته فیلم شماره 1 بوده است. او هست نزدیک به 2 میلیارد دلارو اگر به آن می رسید، سومین فیلم کامرون می شد که از 2 میلیارد دلار گذشت و به آواتار و تایتانیک اصلی پیوست. آبراه است در حال حاضر هفتمین فیلم پرفروش تاریخ استو باید به شماره 5 یا بالاتر برود.

در مورد چه کسی است میشل یوه (آسیایی های ثروتمند دیوانه، همه جا همه به یکباره) و دیوید تیولیس (تایم لاین، هری پاتر) با پیوستن به بازیگران دنباله های آواتار آینده، در آواتار 3 ظاهر خواهند شد که قرار است در دسامبر 2024 اکران شود.

در حالی که طرفداران دیزل را در فیلم‌های آواتار آینده نخواهند دید، او برای بازی در Fast X و بازی ویدیویی Ark II در سال ۲۰۲۳ آماده است.

دیزل خود طرفداران را به این باور رساند که ممکن است در دنباله‌های آواتار باشد و در آن زمان گفت: «یک نفر در هالیوود وجود دارد که من همیشه می‌خواستم با او کار کنم و همیشه می‌خواستم یاد بگیرم، و بنابراین، همه چیز پیش می‌آید. حدس می‌زنم، به کسانی که منتظرند.»

لاندو گفت: “او وارد شد، یک روز از مجموعه بازدید کرد تا ببیند ما چه کار می کنیم و مردم آن را از متن خارج کردند.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  بهترین های سال 2023: صفحه ارتقاء Super Mario RPG ثابت می کند که ArtePiazza این ماموریت را درک می کند

به نظر می رسید وین دیزل بازیگر در سال 2019 پیشنهاد می کرد که در مجموعه فیلم های آواتار جیمز کامرون حضور داشته باشد، اما اینطور نخواهد بود. تهیه کننده جان لاندو گفت امپراتوری بازدید دیزل از مجموعه آواتار صرفاً به این دلیل بود که او یک طرفدار بود، نه به این دلیل که برای فیلمبرداری در آنجا حضور داشت.