با صابون ها و ژل های دوش الهام گرفته از ماریو از Lush بوی ماریو و لوئیجی بدهید

ژل دوش لوئیجی ترد، سیب سبز و ژل دوش ماریو با طعم کولا است. وقتی به لوئیجی و ماریو فکر می‌کنید دقیقاً چیزی نیست که به ذهنتان می‌رسد، اما هیچ افسانه‌ای در بازی وجود ندارد که در مورد رایحه‌های این دو توضیح دهد – پس واقعاً، چه کسی می‌تواند بگوید ماریو بوی کولا را نمی‌دهد؟

همکاری Lush با Super Mario Bros.
همکاری Lush با Super Mario Bros.

تا لحظه نگارش این مقاله، اسپری بدن پرنسس هلو، ژل دوش لوئیجی و صابون طلا سکه تمام شده اند. وضعیت موجودی کالا ناشناخته است، اما اگر واقعاً می‌خواهید از عطر موفقیت (صابون نوار سکه طلا) لذت ببرید، می‌توانید بعداً به سایت مراجعه کنید تا ببینید آیا محصولات دارای بازخورد هستند یا خیر.

سایر محصولات شامل اسپری بدن پرنسس هلو و ژله است که طعم هلو مناسبی با کمی آناناس دارند. لوش همچنین بمب های حمامی به شکل بلوک و همچنین یک صابون به شکل یک سکه طلا ساخت.

Lush و Nintendo به طور غیرمنتظره ای با یکدیگر همکاری کردند تا یک خط تولید محدود محصولات حمام با موضوع Super Mario. در مجموع هشت محصول وجود دارد، برخی با مضمون شخصیت و برخی با مضمون شی.

فیلم Super Mario Bros. در تاریخ 5 آوریل روی پرده سینماها می رود. آخرین تریلر در 10 مارس منتشر شد. برای اطلاعات بیشتر، هر آنچه را که درباره The Super Mario Bros می دانیم، بررسی کنید. قبل از انتشار این فیلم، برخی از بازی های ماریو نیز در دسترس هستند. 20 دلار کاهش یافته است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  تریلر فیلم Star Wars Outlaws نشان می دهد که کی وس غیرقانونی است