با بسته جدید Play On The Go، 8 بازی Steam Deck را با قیمت 10 دلار دریافت کنید



اگر به دنبال این هستید که Steam Deck جدید خود را با بازی های جدید برای بازی در تعطیلات بارگذاری کنید، Fanatical’s Play On The Go 3 Set تا 8 بازی رایانه شخصی را فقط با 10 دلار در اختیار شما قرار می دهد. و بله، همه آنها توسط Steam Deck تأیید شده اند. این باندل بخشی از تبلیغات Bundlefestive Fanatical است که در این هفته هر روز بسته‌های بازی جدیدی را ارائه می‌کند.

باندل خود را بسازید در سه سطح ارائه می شود: سه بازی با قیمت 5 دلار، پنج بازی با قیمت 7 دلار، یا برای بهترین ارزش، هشت بازی با قیمت 10 دلار. مشتریان انتخاب بازی خود را از بین 22 عنوان ممکن سفارشی می کنند و تنوع زیادی برای انتخاب وجود دارد.

برخی از نظرات قابل توجه عبارتند از کفرآمیز، یک پلتفرمر اکشن چالش برانگیز با الهام از Dark Souls و Castlevania، با گرافیک هنری پیکسلی خیره کننده (و ترسناک).

برای طرفداران RPG، موارد شایان ستایش (و شگفت آور حماسی) وجود دارد. جستجوی گربه، و خزنده سیاه چال دمدمی مزاج از زیر عبور کنید.

کروم درخشان یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال زنده کردن روزهای شکوه Contra است، در حالی که آراگامی احتمالاً بازیکنانی را که رویکرد مخفیانه را ترجیح می دهند راضی خواهد کرد.

اگر به دنبال چیزی جوی تر هستید، یک بازی ترسناک بقا از بالا به پایین وجود دارد. چوب تیره، و تریلر آزاردهنده لو-فای محل اقامت.

این فقط یک مجموعه کوچک از بسیاری از بازی های موجود است. شما می توانید به راحتی فقط ژانر مورد علاقه خود را بارگذاری کنید یا آن را با تعداد انگشت شماری شبیه سازی استراتژی، تیراندازی، مسابقه ای و پلتفرمر ترکیب کنید تا در Steam Deck خود بازی کنید. خط کامل بسته‌های Play On The Go 3 را در زیر بررسی کنید، یا مستقیماً به Fanatical بروید و شروع به سفارشی‌سازی بسته خود کنید.

بخوانید  تولید سریال Vice City برای پارامونت پلاس توسط Fifty Cent و خالق جان ویک

سلب مسئولیت: GameSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند

بازی متعصب بازی On The Go Build-Your-Own Bundle 3

  1. Among Sleep: Improved Edition
  2. آراگامی
  3. آریتای ارواح
  4. کفرآمیز
  5. کروم درخشان
  6. جستجوی گربه
  7. فرو ریختن
  8. چوب تیره
  9. ماشه خدا
  10. از زیر عبور کنید
  11. ماجراجویی در کوه بزرگ: سرزمین عجایب
  12. محل اقامت
  13. Kingdom Rush Revenge – Tower Defense
  14. Kingdom Rush Legends
  15. منتشر شد
  16. از DX پیشی گرفته است
  17. سطح شیب دار
  18. Redout: نسخه پیشرفته + بسته DLC
  19. تاکتیک های سایه: تیغه های شوگان
  20. تغییر در راه است
  21. آزمایش شده بر روی انسان: اتاق فرار
  22. زمین های کوچک

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.