با بسته الحاقی جدید Mario Kart 8 Deluxe در اطراف جزیره Yoshi رانندگی کنید


بسته الحاقی جدید Mario Kart 8 Deluxe Edition شامل چندین آهنگ جدید و یک شخصیت قابل پخش اضافی خواهد بود.

نینتندو در جریان مراسم Nintendo Direct امروز، اولین جزئیات بسته الحاقی جدید Mario Kart 8 Deluxe Edition را فاش کرد. این بسته الحاقی با نام Booster Course Pass Wave 4 قرار است در بهار منتشر شود. این DLC شامل هشت قطعه خواهد بود که اولین آن یک قطعه جدید به نام Yoshi’s Island است.

همچنین در این بسط شاهد بردو به عنوان یک شخصیت قابل بازی خواهیم بود. باردو اولین بار به عنوان شریک یوشی در Mario Kart: Double Dash، محصول ظاهر شد او در سال 2003 شرکت کرد. نینتندو همچنین اضافه کرد که در امواج بعدی شاهد حضور شخصیت های قدیمی دیگری از مجموعه Mario Kart خواهیم بود.

دانلود فیلم آپارات

مزرعه قبولی دوره راپل قیمت معادل قیمت آن 24.99 دلار خواهد بود و در مجموع شامل 48 بسته الحاقی در شش موج است که همه آنها تا پایان سال جاری عرضه خواهند شد. افرادی که مشترک بسته الحاقی سرویس اشتراک آنلاین Nintendo Switch می شوند، بدون خرید جداگانه و با همان اشتراک، به DLC مذکور دسترسی خواهند داشت.

موج سوم گسترش در دسامبر منتشر شد و شامل آهنگ های کلاسیک مانند Boo Lake از Mario Kart: Super Circuit در Game Boy Advance و Maple Treeway از Mario Kart Wii در Nintendo Wii بود. در حال حاضر، Mario Kart 8 Deluxe پرفروش‌ترین بازی ویدئویی نینتندو سوییچ است و در پایان دسامبر 2022، فروش آن به بیش از 52 میلیون نسخه رسید.

این باعث می شود این اثر از بازی های دیگری مانند Animal Crossing: New Horizons با فروش 41.59 میلیون نسخه، Super Smash Bros جلوتر باشد. Ultimate با فروش 30.44 میلیون نسخه، The Legend of Zelda: Breath of the Wild با 29 میلیون نسخه و Pokemon Sword/Shield با 25.68 میلیون نسخه فروش.

بخوانید  Zelda: Tears Of The Kingdom - راهنمای معبد گا-آهیساس جزیره لایت‌کست