با این کتاب هنری در ساخت Godzilla x Kong: The New Empire سفر کنید

Godzilla x Kong: The New Kingdom از دو هیولای عظیم که درگیر تهاجمی بودند به یک تیم برای اعصار تبدیل شد. می توانید نگاهی به ساخت فیلم Buddy Monster با The Art of Godzilla x Kong: The New Empire، یک کتاب هنری جلد گالینگور بیندازید که آمازون در حال حاضر با تخفیف عرضه می کند.

این کتاب هنری 224 صفحه ای شامل تصاویر بسیاری از فیلم است، از جمله تصاویری که قبلاً دیده نشده از چیزهایی مانند مکان ها و هیولاهایی که در فیلم نیستند. سکانس‌های فیلم از طریق هنر مفهومی و استوری‌برد شکسته می‌شوند، بنابراین می‌توانید ببینید که چگونه آنها قبل از نمایش روی صفحه نمایش داده شده‌اند. این کتاب همچنین شامل مصاحبه‌هایی با کارگردان، آدام وینگارد، طراح تولید تام هاموک و تیم هنرمندان آن‌ها برای ارائه بینشی در مورد مفاهیم و طرح‌هایی است که در فیلم وجود دارد و چرا برخی از آنها انجام نشده‌اند.

هنر Godzilla x Kong: The New Kingdom
هنر Godzilla x Kong: The New Kingdom

The Art of Godzilla x Kong: The New Empire معمولاً به قیمت 60 دلار فروخته می شود، اما آمازون در اینجا قیمت را 15٪ کاهش داده و به 51 دلار کاهش می دهد. همچنین می توانید نسخه Kindle را با قیمت 19 دلار خریداری کنید.

اگر کتاب شما را به دیدن فیلم‌های Monsterverse بیشتر وادار می‌کند، آمازون شما را در آنجا نیز پوشش می‌دهد. خرده‌فروش، نسخه کلکسیونی 5 فیلم Godzilla/Kong Monsterverse را به جای قیمت معمولی آن که 110 دلار است، به قیمت 99 دلار عرضه می‌کند. مجموعه جعبه شامل Godzilla، Kong: Skull Island، Godzilla: King of Monsters، Godzilla vs. کنگ و گودزیلا x Kong برای 10 ساعت آشوب و نابودی هیولا. همچنین یک دیسک جایزه از فیلم‌های برجسته از هر یک از فیلم‌ها، از جمله بحث میزگرد بین چهار کارگردان فیلم وجود دارد.

بخوانید  قلب اتمی - 17 دقیقه اول بازی

آمازون گزینه های اضافی زیادی برای نیازهای گودزیلا و کنگ شما دارد، هم برای پر کردن کتابخانه فیلم Monsterverse شما در بلوری 4K و هم برای اینکه شما را با ویژگی های خاص به پشت صحنه ببرد. بهترین معاملات بلو-ری Monsterverse این خرده فروش را در زیر بررسی کنید.

بهترین معاملات گودزیلا/کنگ بلوری در آمازون

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که برای ساخت فیلم‌های Monsterverse نیاز است، این کتاب‌ها را در آمازون بررسی کنید که عمیق‌تر به ایجاد رقابت حماسی گودزیلا و کنگ تبدیل شده است.

بهترین تخفیف های کتاب هنر گودزیلا/کنگ در آمازون

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر