با این کتاب های تخفیف دار خود را در داستان Assassin's Creed Before the Shadows غرق کنید

اگر رونمایی کامل از Assassin's Creed Shadows شما را برای قسمت بعدی سری اکشن مخفی کاری طولانی مدت یوبی سافت هیجان زده کرده است، چندین کتاب جالب با تمرکز بر دنیای Assassin's Creed با قیمت های مناسب در آمازون به فروش می رسد.

The Making of Assassin's Creed: 15th Anniversary Edition
The Making of Assassin's Creed: 15th Anniversary Edition

آلبوم عکس

یکی از جذاب ترین کتاب هایی که به فروش می رسد Assassin's Creed: Atlas است. این جلد گالینگور کمتر از 200 صفحه است و مملو از نقشه‌ها، نقشه‌ها و حقایق منحصربه‌فرد و دیده‌نشده در مورد مکان‌هایی است که در سرتاسر مجموعه نمایش داده شده‌اند. به طور معمول با قیمت 40 دلار فروخته می شود، شما می توانید کتاب را تنها با 20 دلار دریافت کنید.

برای چیز کمی جامع تر، Assassin's Creed: The Essential Guide را بررسی کنید. این یک کتاب گالینگور دیگر است، اما بیش از 200 صفحه است و همه چیز را از جدول زمانی داستان گرفته تا پروفایل شخصیت ها تا هنر مفهومی و خیلی چیزهای دیگر را در بر می گیرد. همچنین با قیمت 19 دلار (از 35 دلار) بسیار ارزان است.

اگر می‌خواهید به جایی که همه چیز شروع شد برگردید، نسخه پانزدهمین سالگرد ساخت Assassin's Creed با بیش از 20 دلار تخفیف به فروش می‌رسد.

حتی مجموعه ای از 10 کتاب رمان Assassin's Creed را پیدا خواهید کرد که واقعاً باید شما را مشغول کند. با 58 دلار، هر رمان را با کمتر از شش دلار دریافت می کنید.

بهترین معاملات کتاب Assassin's Creed

شما دارید زیاد برای انتخاب زمانی که نوبت به Assassin's Creed Shadows می رسد. توصیه می‌کنیم راهنمای پیش‌سفارش GameSpot's Assassin's Creed Shadows را برای خلاصه کامل پیشنهادات فعلی بررسی کنید، اما در اینجا نگاهی گذرا به اکثر نسخه‌ها در زیر آورده شده است. تنها نسخه‌ای که در لیست پیدا نمی‌کنید، نسخه کلکسیونی انحصاری GameStop است که طرفداران بزرگ Assassin's Creed می‌خواهند قبل از اتمام پیش‌سفارش آن را بررسی کنند.

بخوانید  تریلر بازی Secrets of Ulduar Launch (World of Warcraft: Wrath of the Lich King Classic)

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر