با استفاده از ساکسیفون، رئیس نهایی را در Elden Ring: Shadow of the Erdtree شکست دهید

یک بازیکن موفق شد با استفاده از ساکسیفون، رئیس نهایی Elden Ring: Shadow of the Erdtree را شکست دهد.

بازی بر روی رایانه شخصی دنیایی از امکانات جدید را به شما باز می کند. بازیکنان از زمان راه اندازی آن از کنترلرهای جایگزین برای تجربه Elden Ring استفاده می کنند. در گذشته، شاهد بودیم که رئیس‌های تشنه به خون با استفاده از پدهای رقص، امواج مغزی، کد مورس و غیره مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند. بازیکنی اخیراً موفق شد با استفاده از ساکسیفون، رئیس نهایی بسته الحاقی Shadow of the Erdtree را شکست دهد.

به دلیل گیم پلی فوق العاده دشوار، برخی از بازیکنان با Shadow of the Erdtree دوران بدی را سپری کرده اند و اگر خودتان آن را تجربه کرده باشید، می دانید که شکست دادن رئیس نهایی Shadow of the Erdtree اصلا آسان نیست.

فردی که توانست این کار را انجام دهد دکتر دات بود. نوازنده ای که به دلیل سبک منحصر به فردش در مواجهه با چالش ها و علاقه اش به ساکسیفون شناخته شده است. او قبلاً حلقه الدن را با همان آرتیفکت امتحان کرده بود و در طول یک دور بازی هیچ آسیبی ندیده بود. دکتر دات در توییتی در X گفت:

“همه به من گفتند که شکست دادن رئیس نهایی Shadow of the Erdtree غیرممکن است، زیرا او آنقدر ضربه می زند که شما نمی توانید از حرکات او طفره بروید.” ویدیوی زیر، می‌توانید ببینید که او چگونه از آن نت‌های ساکسیفون برای مقابله با تمام حملات رادان استفاده می‌کند تا اینکه سرانجام او را شکست داد.

بخوانید  اشتباه نرم‌افزار ضد تقلب جدید بازی Destiny 2 در بن کردن بازیکنان

دانلود از آپارات

دکتر دات همچنین اطلاعاتی در مورد زرهی که برای شکست دادن رئیس نهایی Shadow of the Erdtree استفاده کرده بود ارائه کرد. او Carian Thrusting Shield را مجهز کرد و از Deflect Tear به همراه طلسم Guard Counter Boost استفاده کرد تا از او یک تانک قدرتمند بسازد.

Elden Ring: Shadow of the Erdtree در 21 ژوئن 2024 منتشر شد و در سه روز اول آن پنج میلیون نسخه فروخت. برای اطلاعات بیشتر در آینده با یک گیمر همراه باشید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر