باندل جدید PS5 با دو باندل احتمالا به زودی از راه خواهد رسید

او گفت: “در پایان سال گذشته، موجودی پلی استیشن 5 بهبود یافت و من مفتخرم که گزارش دهم دسامبر بزرگترین ماه برای کنسول های PS5 بود و اکنون بیش از 30 میلیون کنسول به مشتریان در سراسر جهان فروخته ایم.” از این پس، هرکسی که خواهان کنسول پلی استیشن 5 باشد، در خرده‌فروشی‌های سراسر جهان کار راحت‌تری خواهد داشت. [برای پیدا کردن و خریدن آن] آیا او دارد».

توجه داشته باشید که PSVR2، هدست واقعیت مجازی جدید سونی، در تاریخ 3 مارس (22 فوریه) با قیمت 549.99 دلار عرضه خواهد شد. بسته PS VR2 سونی شامل خود پلی استیشن VR2، هدفون های استریو و دستگیره های Sense هدست واقعیت مجازی خواهد بود.

هفته گذشته بود که شرکت سرگرمی های تعاملی سونی اعلام کرد که کنسول پلی استیشن 5 در ماه نوامبر عرضه می شود. 2020 بیش از سی میلیون دستگاه فروخته است. همچنین جیم رایانرئیس شرکت در CES ادعا کرد که دسامبر 2022 پرفروش‌ترین ماه برای کنسول PS5 بوده است و این افزایش در دسترس بودن به این معنی است که مشتریان بیشتری می‌توانند پس از کمبود موجودی طولانی مدت کنسول را خریداری کنند.

به نظر می رسد پیش از رونمایی رسمی سونی، باندل جدید کنسول پلی استیشن 5 توسط این خرده فروش فاش شده است.

بسته جدید پلی استیشن 5 با دو دستگیره DualSense

باندل جدید پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن 5 دیجیتال در EB Games، یک خرده‌فروش استرالیایی فهرست شده است. این صفحه دیگر در دسترس نیست، اما فوریه امسال را به عنوان تاریخ انتشار باندل نوشته بود. قرار است این بسته شامل دو باندل DualSense باشد. خوشبختانه قبل از حذف این باندل، یکی از کاربران توییتر به نام Zuby_Tech توانست از آن اسکرین شات بگیرد.

بخوانید  فاش شدن محتوای DLC جدید Mario Kart 8 Deluxe