بالاخره یک فیلم Dungeons & Dragons که به نظر می رسد D&D را درک می کند

این در مورد گروهی از شخصیت ها است که در سفری به ظاهر غیرممکن هستند که ممکن است خیلی خوب با هم کنار نیایند، زیرا با موجودات عجیب و غریب مختلفی روبرو می شوند. همه چیز در مورد D&D جنبه کمدی دارد، مگر اینکه با افرادی بازی کنید که خیلی جدی در مورد بازی هستند، که جالب نیست. و به همین دلیل است که دیدن Honor Among Thieves که همه چیزهایی را که بازیکنان در مورد D&D دوست دارند را در بر می گیرد بسیار عالی است.

در حالی که پوستر جدید «اینجا یک دسته از بدن های غول پیکر شناور است که روی هم قرار گرفته اند» معمولی شماست، یک ویژگی جدید با عنوان «یک سفر حماسی» گواه دیگری بر این است که تیم سازنده پشت فیلم آینده در حال بازی D&D بوده اند. و به طرز شگفت‌انگیزی طراوت‌بخش است زیرا آخرین فیلم‌ها افتضاح بودند.

یکی دیگر از جنبه‌های D&D که فیلم‌های قدیمی‌تر نتوانستند آن را ثبت کنند، فانتزی و سرگرمی دنیا بود. صندوقچه های گنجی هستند که می خواهند شما را بخورند. مردان مار وجود دارند. سیاه چال هایی وجود دارند که گاه اژدها در آنها زندگی می کنند. دنیای D&D پر از هیولاها، حیوانات، موجودات و غیره است. خارج از این دنیا، برخی از آنها عجیب و غریب، برخی از آنها وحشتناک، و برخی دیگر احمقانه. معدود ویدیوهایی که از Honor Among Thieves دیده ایم به این سمت می روند.

برای مثال Xenk (با بازی Regé-Jean Page) در Honor Among Thieves را در نظر بگیرید. او یک پالادین است، و به عنوان یک پالادین به احتمال زیاد یک شخصیت خوب و وفادار است – بیایید یک لحظه فراموش کنیم که شما می توانید و باید برای مدتی یک پالادین را با سوگند فتح بد بازی کنید – و به دلیل همسویی او، او تمام فعالیت‌های مهمانی سرگرم‌کننده‌تان را خشمگین می‌کند، زیرا او از قانون کشور پیروی می‌کند، مانند یک نسخه سرگرم‌کننده و منصفانه‌تر از قاضی درد – منهای همه آن مرگ. این شخصیت تمایل دارد با دیگران در تضاد باشد، زیرا آنها می توانند مرکز اخلاقی حزب باشند، حتی اگر سایر شخصیت های حزب از همسویی با پالادین گفته شده باشند.

بخوانید  به نظر می رسد که Valheim به مدت 6 ماه در کنسول ایکس باکس انحصاری است
فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves توسط جان فرانسیس دیلی (بازی شب) و جاناتان گلدشتاین (بازی شب) کارگردانی شده و دیلی، مایکل گیلیو و کریس مک کی نوشته اند. در این فیلم پاین و پیج به همراه میشل رودریگز، جاستیس اسمیت، سوفیا لیلیس و هیو گرانت به ایفای نقش می پردازند. این فیلم در تاریخ 31 مارس 2023 در سینماها اکران خواهد شد.

در سال 2000 فیلمی با بازی جرمی آیرونز، مارلون وینز، ثورا برچ و جاستین والین اکران شد به نام سیاه چال ها و اژدها، یک فیلم فانتزی که نه تنها سی جی وحشتناکی داشت، بلکه به طرز استثنایی با اعداد و از بسیاری جهات، فوق العاده غیرانسانی بود. تنها چیزی که حتی از راه دور شبیه بازی D&D با دوستانتان در زندگی واقعی بود، شخصیت حلزون های مارلون وینز بود – زیرا او حداقل کمی سرگرم کننده بود. در سال 2005 فیلم Dungeons & Dragons: Wrath of the Dragon God و در سال 2012 Dungeons & Dragons: The Book of Vile Darkness بود و به نظر نمی رسید هیچ یک از این فیلم ها گیم پلی D&D را به تصویر بکشند. با این حال، این ممکن است در حال تغییر باشد. در یک ویژگی جدید برای Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves که قرار است در مارس 2023 ارائه شود، به نظر می رسد که ما در آستانه دریافت یک فیلم D&D هستیم که در واقع شامل بازی می شود.

شخصیت ها همیشه خیلی خوب با هم کنار نمی آیند. معمولاً گروهی از افراد تصادفی هستند که برای سفری بزرگتر از خودشان گرد هم آمده اند. گاهی اوقات چند بازیکن زود به هم متصل می شوند، اما اگر در روز اول همه در یک مهمانی بهترین دوستان با یکدیگر باشند، عجیب است. شخصیت های بزرگ زیادی وجود دارند که قرار است با هم درگیر شوند. این چیزی است که ما بلافاصله در ویدیوی جدید می بینیم که بارد کریس پاین با Xenk کنار نمی آید.

بخوانید  Pare-feu matériel et son application dans la sécurité des réseaux

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.