بازی Wonder Woman علیرغم آگهی استخدام اخیر، سرویس زنده نیست



این آخر هفته پس از اینکه کارگاه های اینترنتی یک آگهی شغلی در Monolith Productions توسعه دهنده Wonder Woman را کشف کردند که به کارمندان احتمالی یک بازی لایو اکشن را ادامه می دهند، سر و صدای زیادی به پا کرد. با این حال، ناشر برادران وارنر. مداخله کردم که بگویم خیلی سریع نیست، دوستان.

مطابق با IGNیکی از سخنگویان WB رکوردی را در مورد Wonder Woman ایجاد کرد و اظهار داشت که این یک بازی اکشن ماجراجویی تک نفره است که در یک جهان باز پویا جریان دارد. این تجربه سوم شخص به بازیکنان این امکان را می دهد که به Diana of Themyscira تبدیل شوند و یک داستان اصلی را معرفی کنند. در دنیای DC، در حالی که سیستم Nemesis را نیز در خود جای داده است. Wonder Woman به عنوان یک سرویس زنده طراحی نشده است. “

در حال پخش: تریلر Wonder Woman رونمایی کرد | قیمت بازی 2021

جواب بعدا آمد Wccftech یک موقعیت مهندس ارشد نرم‌افزار گیم‌پلی را دیدم که در Monolith باز می‌شود، که شامل «کمک به حفظ یک محصول نرم‌افزاری یا بازی زنده» به عنوان یک مسئولیت بود. با این حال، در زمان انتشار، این اطلاعات در حال حاضر دیگر بخشی از آن نیست شرح شغل.

Wonder Woman تقریباً دو سال پیش در مراسم The Game Awards در سال 2021 معرفی شد. از آن زمان تاکنون تقریباً هیچ چیز در مورد این بازی به بیرون درز نکرده است. Monolith قبلاً روی هر دو بازی Middle-earth کار کرده است ، Shadow of Mordor در سال 2014 و Shadow of War در سال 2014 منتشر شد. 2017. تجربه قبلی توسعه دهنده با DC، بازی Gotham City Imposters با تمرکز بر چند نفره در سال 2012 بود.

اوایل این ماه، WB دوباره در بازی‌های لایو اکشن دو برابر شد، حتی اگر بازی تک‌نفره Hogwarts Legacy، پرفروش‌ترین بازی این شرکت در سال باشد. Suicide Squad: Kill the Justice League، از سازنده Batman: Arkham Asylum Rocksteady، در مرکز این استراتژی در آینده خواهد بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر