بازی Wo Long: Fallen Dynasty توانست 75000 بازیکن همزمان را در استیم ثبت کند

Wo Long: Fallen Dynasty هم اکنون بر روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. Xbox Series S و رایانه های شخصی منتشر شده است.

Wo Long: Fallen Dynasty از دیگر سری‌های Nioh استودیوی Team Ninja بر روی رایانه شخصی موفق‌تر بود.

اگرچه سبک Souls-like در ابتدا یک بازار خاص در صنعت بازی بود، اما دیگر اینطور نیست و برای رد این ادعا فقط باید به فروش بازی Elden Ring اشاره کرد. Wo Long: Fallen Dynasty یک بازی اکشن نقش آفرینی شبیه به روح است که به تازگی با همکاری Team Ninja و Koi Tecmo ساخته و منتشر شده است و همانطور که انتظار می رفت، از زمان عرضه خود موفق بوده است.

طبق آمار سایت SteamDB، این بازی در روز انتشار موفق به ثبت شماره شد 75906 بازیکن به طور همزمان به صورت آنلاین پخش شدند که نسبت به دو بازی قبلی Team Ninja یعنی Soulslike تعداد بسیار چشمگیرتر است. بازی Nioh نزدیک به 10000 بازیکن همزمان داشت و نسخه دوم آن 41000 بازیکن همزمان داشت. البته لازم به ذکر است که هر دو اثر مدتی پس از انتشار پلی استیشن برای رایانه های شخصی منتشر شدند.

با توجه به اینکه بازی Wu Long در سرویس PC Game So موجود است، دیدن چنین تعامل بازیکنان در Steam بسیار قابل توجه است. البته هنوز مشخص نیست که بازی روی کنسول های بازی چگونه بوده است.

بخوانید  حقایق جالب سریال Space Force | مایکل اسکات این بار در نقش فرمانده ارتش