بازی The Boys Crossover With Call Of Duty در فصل 4 در تریلر جدید منتشر شد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اکتیویژن تریلر فصل 4 بازی Call of Duty: Warzone 2 و Modern Warfare 2 را در جریان بازی Summer Game Fest رونمایی کرد و به بازیکنان نگاهی به نقشه جدید Vondel برای Battle Royale و DMZ داد. این تریلر همچنین شامل پیش نمایش کوتاهی از همکاری آینده با مجموعه تلویزیونی پسران آمازون پرایم بود.

اکانت رسمی توییتر پسران اسکرین شات این تیز را به همراه تصویری از هوملندر که آنتونی استار نقش آن را بازی می کند، در توییتر منتشر کرد. با این حال، اگر تنها یک شخصیت در بازی وجود داشته باشد، بیلی قصاب کارل اوربان محتمل ترین نامزد است. اکتیویژن اخیرا نقشه راه فصل 4 را فاش کرد و همه اپراتورهای آینده به جز یکی به نام “Butch” که به عنوان یک اپراتور “تجدید شده” مورد تمسخر قرار گرفت، فاش شدند.

دیدن همکاری‌های بزرگ در Call of Duty دیگر جای تعجب ندارد. Call of Duty: Vanguard قاتلان نقابدار معروف به هیزل و چا-چا را از سریال محبوب نتفلیکس Umbrella Academy اضافه کرده است. Attack on Titan بسته‌های اپراتور را در Vanguard دریافت کرد و اخیراً Shredder از Teenage Mutant Ninja Turtles یک بسته اپراتور در Modern Warfare 2 و Warzone 2 دریافت کرد.

همچنین انتظار می‌رود که فصل ۴ شامل یک پاس جنگی کاملاً جدید، سلاح‌های DLC بیشتر و موارد دیگر باشد. حتماً همه چیز را برای Modern Warfare 2 Season 4 بررسی کنید، از جمله همه نقشه‌ها و حالت‌های جدید. در اینجا تمام ویژگی‌های جدید Battle Royale و تغییرات DMZ برای فصل 4 Warzone 2 را بررسی می‌کنیم.

بخوانید  Obi-Wan Kenobi فصل 2 در حال حاضر "در حال توسعه فعال نیست".

پلک بزنید و آن را از دست خواهید داد، اما می توانید لوگوی The Boys را در کنار ساختمان در دقیقه 1 تریلر فصل 4 Call of Duty پیدا کنید. این شوخی ظریف نشان می دهد که ما نوعی همکاری ابرقهرمانی مبتنی بر طنز را در Modern Warfare 2 و Warzone 2 خواهیم دید.

این همکاری آینده احتمالاً به شکل مجموعه ای از اپراتورهای لوازم آرایشی در فروشگاه درون بازی خواهد بود.در حالی که جزئیات هنوز فاش نشده است، گمانه زنی هایی در مورد اینکه کدام شخصیت ها ممکن است به Call of Duty بیایند وجود دارد.