بازی SteamWorld Build برای رایانه های شخصی و کنسول ها معرفی شده است

در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که Thunderful Games در جریان پخش زنده SteamWorld Telegraph از یک بازی کاملاً جدید در سری Steam World به نام SteamWorld Build رونمایی کرد. این بازی کاری در سبک شهرسازی می باشد و در تاریخ نامعلومی در سال 2023 برای پلتفرم های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد و ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

به عنوان یک معمار در یک شهر معدنی، بازیکنان درگیر توسعه و توسعه هستند، منابع را از سطح زمین جمع‌آوری می‌کنند و با استفاده از سنگ‌های معدن، شروع به حفاری عمیق‌تر در یک معدن متروکه با فناوری قدیمی می‌کنند. با رشد شهر، افراد جدیدی با خواسته‌ها و نیازهای پیچیده‌تر وارد می‌شوند و بازیکنان باید تجارت را سرپا نگه دارند. البته، برای اینکه همه را راضی نگه دارند، بازیکنان باید مطمئن شوند که همه با حداکثر پتانسیل خود کار می کنند.

SteamWorld Build به بازیکنان اجازه می دهد تا پنج نقشه پر از اسرار را کشف کنند و دارای 3 سطح دشواری برای به چالش کشیدن همه هستند. این بازی را می توانید با کنترلر یا موس و کیبورد تجربه کنید. با این حال، تجربه بازی در همه پلتفرم ها یکسان خواهد بود. نسخه دمو بازی Steamworld Build هم اکنون برای کاربران رایانه های شخصی در دسترس است. می توانید انتظار داشته باشید که جزئیات بیشتری در مورد بازی در آینده منتشر شود.

دانلود فیلم آپارات

بازی شهرسازی SteamWorld Build در تاریخ نامعلومی در سال 2023 برای رایانه های شخصی و کنسول ها منتشر خواهد شد.

بخوانید  ویدیوی Until Dawn گرافیک نسخه ریمستر شده را با نسخه اصلی مقایسه می کند