بازی Solar Ash در راه ایکس باکس و استیم

استودیو Heart Machine درحال‌حاضر روی بازی سه‌بعدی روگ-لایت Hyper Light Breakers نیز کار می‌کند که وقایع آن در دنیای Hyper Light رخ می‌دهند. این بازی در بهار ۲۰۲۳ به‌شکل Early Access برای کاربران استیم منتشر خواهد شد.



منبع

استودیو Heart Machine در جریان شوکیس آناپورنا اعلام کرد که بازی اکشن ماجراجویی پلتفرمر Solar Ash به کنسول‌های ایکس باکس و استیم نیز راه خواهد یافت.

بازی Solar Ash در ماه دسامبر ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر (در بستر اپیک گیمز استور) منتشر شد. این بازی توسط استودیو Heart Machine ساخته شده است که تولید بازی تحسین‌شده‌ی Hyper Light Drifter را در کارنامه دارد. بازی سولار اَش داستان یک Voidrunner با نام ری را روایت می‌کند که مأموریت جدیدی در اولتراوید را برای نجات سیاره‌ی خود آغاز می‌کند. همان‌طور که ری به کاوش در سرزمین‌های شگفت‌انگیز مختلف می‌پردازد، اطلاعات بیشتری از گذشته‌ی سیاه‌چاله و Echo به‌دست می‌آورد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Solar Ash استودیو Heart Machine برای کنسول‌های ایکس باکس و استیم نیز عرضه خواهد شد. استودیو هرت مشین در جریان شوکیس اخیر شرکت آناپورنا تأیید کرد که این بازی اکشن ماجراجویی پلتفرمر در تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر) به فروشگاه استیم و در زمستان سال جاری به کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و سرویس گیم پس راه خواهد یافت.