بازی Lies of P در مرحله نهایی ساخت قرار دارد

چوی ژیوونکارگردان بازی Lies of P در مصاحبه ای اعلام کرد که بازی Lies of P در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و بنابراین می توان انتظار داشت که این اثر روح مانند که بر اساس شخصیت و دنیای پینوکیو ساخته شده است، در زمان اعلام شده خود باقی بماند. تاریخ انتشار تقریبی Jiwon گفت که در ماه آگوست، توسعه بازی Lies of P تقریبا 70 درصد پیشرفت کرده است، بنابراین هنوز کار زیادی برای تکمیل بازی وجود دارد.

اما طی چند ماه گذشته، تیم سازنده پیشرفت خوبی داشته است و اکنون در حال کار بر روی جزئیات نهایی است، که شامل اشکال زدایی کد بازی و اتمام آن می شود: “ما در ماه آگوست اعلام کردیم که بازی تقریباً تمام شده است. 70٪، اما اکنون به پایان رسیده است. در یک بسیار پیشرفته تر است. قسمت اعظم توسعه بازی به پایان رسیده و سایر قسمت ها در مراحل پایانی هستند. ما در حال رفع اشکالات، بهینه سازی و انجام کارهای نهایی هستیم.”

به قول کارگردان بازی Lies of P، مراحل توسعه این بازی روح پینوکیو در انتهای راه است.

با توجه به این موضوع، تاریخ دقیق انتشار بازی احتمالا به زودی اعلام خواهد شد و نزدیک ترین احتمال برای اعلام این زمان، Game Awards 2022 است که در 18 دسامبر برگزار می شود. در حال حاضر، بازی Lies of P بر روی پلی استیشن 5 منتشر می شود، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس و رایانه های شخصی برای سال 2023 برنامه ریزی شده است. علاوه بر این، این بازی از روز خروج وی برای کاربران Xbox Game Pass و PC Game Pass در دسترس خواهد بود. .

بخوانید  باستر کیتون با بازی رامی مالک در سریال کوتاهی به کارگردانی مت ریوز