بازی Hi-Fi Rush معرفی شده امشب منتشر شد

استودیو تانگو در این رویداد Developer_Direct او رسما از بازی جدید خود به نام Hi-Fi Rush رونمایی کرد و اعلام کرد که این بازی امشب منتشر خواهد شد.

همچنین بازی Hi-Fi Rush دارای نسخه دلوکس می باشد که با خرید این نسخه می توانید 2 تی شرت چای، 7 تی شرت اضافی چای، 808 پوست گیتار، 808 پوست مختلف و … تهیه کنید.

دانلود از آپارات

طبق آخرین اخبار بازی، بازی جدید استودیو Tango Gameworks در رویداد Developer_Direct به نمایش گذاشته شد. طبق تریلر منتشر شده، این بازی Hi-Fi Rush نام دارد که برخلاف بازی های قبلی این استودیو، یک بازی اکشن ریتمی و الهام گرفته از بازی Jet Set Radio است. موسیقی بخش مهمی از بازی است و حمله با ریتم مناسب موسیقی می تواند دشمنان را قدرتمندتر و کشنده تر کند. Hi-Fi Rush یک بازی داستانی خواهد بود که در یک شهر علمی تخیلی اتفاق می‌افتد که در آن بازیکن کنترل شخصیت Chai را بر عهده خواهد داشت.

دانلود از آپارات

در ادامه شاهد گیم پلی Hi-Fi Rush با حضور شینجی میکامی، سرپرست استودیو Tango بودیم که توضیحات بیشتری در مورد بازی ارائه کرد. همچنین مشخص شد که John Joanas، کارگردان The Evil Within 2، در واقع کارگردان Hi-Fi Rush است و جزئیاتی در مورد گیم پلی بازی و نحوه استفاده از موسیقی و محیط های شهری به اشتراک گذاشته است. همچنین می توانید ویدیوی گیم پلی بازی را در زیر مشاهده کنید:

البته سورپرایز بزرگ Tango و Bethesda تنها معرفی بازی نبود و آنها اعلام کردند که بازی Hi-Fi Rush امشب برای Xbox Series X، Xbox Series S و PC منتشر خواهد شد و همانطور که انتظار می رفت برای Xbox Game Pass نیز در دسترس خواهد بود. و کاربران کامپیوتر Game Pass نیز قرار خواهد گرفت. در زیر می‌توانید تریلر معرفی Hi-Fi Rush را تماشا کنید:

بخوانید  تیزر Baldur's Gate 3 امسال در The Game Awards پخش شد