بازی Devil May Cry: Peak Of Combat از امروز شروع می شود



بتای بسته بازی موبایل The Devil May Cry: Peak of Combat از امروز آغاز می شود. بازیکنان می توانند برای نسخه بتای درون بازی ثبت نام کنند صفحه رسمی.

Devil May Cry: Peak of Combat دارای مبارزات بی‌درنگ این فرنچایز است، اما با برخی از موارد اضافه شده جدید مانند گیم‌پلی سرکش، Co-op و نبردهای PVP. شخصیت‌های مختلف قابل بازی از این مجموعه وجود دارند، از جمله دانته، ویرجیل و لیدی. فصل های اصلی بازی دارای داستان ها و تنظیمات منحصر به فردی است که از بازی های اصلی الهام گرفته شده است.

علاوه بر این، بازیکنان می توانند Nero را به صورت رایگان از طریق یک جایزه لاگین باز کنند. کسانی که خریدهای درون‌برنامه‌ای انجام می‌دهند، پس از راه‌اندازی نسخه بتای باز، پاداش تخفیف دریافت خواهند کرد.

این بازی ماه گذشته معرفی شد و هنوز هم برای عرضه جهانی در سال 2023 برنامه ریزی شده است. این بازی جدیدترین محصول این فرنچایز به همراه Devil May Cry 5 در سال 2019 است.

در نقد GameSpot’s Devil May Cry 5، گفتیم: “بازی به ندرت دچار لغزش می شود، دائماً از تماشای و عمق مکانیکی خود برای جلوگیری از هر گونه ناامیدی استفاده می کند. در تمام این مدت، داستان جذابیت کاریزماتیکی دارد که شما را به طور مداوم مجذوب خود نگه می دارد. مهارت های شما.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  19 فریم بر ثانیه و تیراندازی سوم شخص در سال 2023 و بعد از آن