بازی Destiny 2 Raid Root Of Nightmares با مشکل اصلی مواجه می شود و به زودی مبارزه با رئیس Nezarec سخت تر می شود.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

Bungie قصد دارد در یک به‌روزرسانی آینده به این مشکل بپردازد، زیرا توسعه‌دهنده توضیح داده است که Nezarec پس از تنظیم رفتارش، عنوان خود را به عنوان خدای نهایی درد حفظ خواهد کرد. “در حالی که فلسفه ما اجتناب از ایجاد تغییرات شدید در یک فعالیت پس از اجرای آن است، ما احساس می کنیم که بهتر است به پاسخگویی رئیس بپردازیم و بپذیریم که ممکن است استراتژی های فعلی را تغییر دهد و سطح چالش را افزایش دهد.” بانجی توضیح داد.

بخوانید  فروش Baldur's Gate 3 فراتر از حد انتظار بوده است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

در حال پخش: Destiny 2: Lightfall – Opening Cinematic

بخوانید  میراث پیچیده BioShock Infinite بزرگترین شکست خود را تحت الشعاع قرار می دهد

ارتقای سلاح های Master Root of Nightmares Adept امکان پذیر خواهد بود، اما این ویژگی تنها پس از رسیدن پچ میان فصل در دسترس خواهد بود. در دیگر اخبار Destiny 2، خوشبختانه Cabal Threshers عصبی شده است، یک مسلسل خاص Trials بسیار محبوب شده است و تغییرات بزرگی برای PvP در راه است.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

به روز رسانی بزرگ دیگر برای حمله Lightfall این است که حالت سختی Master هفته آینده در کنار چالش های هفتگی برای این فعالیت خواهد آمد. چالش های هفتگی هر هفته یک هدف مخفی اختیاری را به یک رویارویی اضافه می کند و پس از اتمام می توان لوت بیشتری به دست آورد. در درجه سختی معمولی، پاداش های مضاعف دریافت خواهید کرد، و هنگامی که هدف مخفی در درجه سختی اصلی تکمیل شد، یک سلاح حمله ماهر از بین خواهد رفت.