بازی Dead Island 2 دوباره به تعویق افتاد

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

بازی Dead Island 2 برای مدت طولانی در حال توسعه بوده است و دنباله آن برای چندین سال از رادار خارج شده بود، اما اخیراً با تاریخ انتشار 2023 دوباره ظاهر شد. اکنون بازی دوباره به تعویق افتاده است – اما امیدوارم برای آخرین بار – با تاریخ انتشار جدید 28 آوریل 2023.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید
شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

قطع كردن:

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

بخوانید  برنامه های HBO رسماً به نتفلیکس رفتند، اما نه بازی تاج و تخت یا The Last of Us

بازی زامبی اولین بار در سال 2014 برای عرضه در سال 2015 معرفی شد، اما با تاخیرهای مکرر از جمله از دست دادن توسعه دهنده آن مواجه شد. بازی پس از آن سال‌ها ساکت شد، و اخبار کافی برای اطمینان به طرفداران بود که در آن زمان هنوز در حال توسعه بود.

تریلر Dead Island 2 | Gamescom ONL 2022

Dead Island 2 سرانجام در اوایل سال جاری دوباره ظاهر شد، تریلر جدیدی منتشر کرد و تاریخ انتشار 3 فوریه 2023 را اعلام کرد، اما طبق اعلامیه ای که در حساب توییتر بازی منتشر شده است، اکنون به 28 آوریل عقب افتاده است. محتوای اعلامیه این است. هیچ چیز پیشگامانه ای نیست، استودیو توضیح می دهد که به زمان بیشتری برای صیقل دادن بازی نیاز دارد تا برای عرضه آن آماده شود.

در این اطلاعیه آمده است: “طنز تاخیر در Dead Island 2 بر ما گم نشده است و ما به همان اندازه شما ناامید هستیم.” تأخیر تنها 12 هفته کوتاه است و توسعه در حال حاضر در مرحله نهایی است؛ ما زمان لازم را صرف می‌کنیم تا مطمئن شویم که می‌توانیم بازی‌ای را منتشر کنیم که به انتشار آن افتخار می‌کنیم.»