بازی Counter-Strike 2 رسما معرفی شد

اخیرا شایعات زیادی در مورد بازی Counter-Strike 2 منتشر شده است و اکنون Velo به طور رسمی این بازی را تایید کرده است.خبر خوب این است که Counter-Strike 2 در تابستان امسال منتشر می شود و ممکن است برخی از کاربران Counter-Strike: Global Offensive تجربه کنند. آن را امروز نکته مهم دیگر این است که Counter-Strike 2 کار پولی نیست و به‌روزرسانی رایگان نسخه Global Offensive خواهد بود و موجودی بازیکنان نیز به این نسخه منتقل می‌شود.

نظر شما در مورد معرفی Counter-Strike 2 چیست؟

Wello اعلام کرد که Counter-Strike 2 شاهد بزرگترین پیشرفت فنی در تاریخ این سری خواهد بود و برای مدت طولانی توسط محتوای جدید پشتیبانی خواهد شد. جزئیات دقیق محتوای این نسخه قرار است در زمان انتشار اعلام شود، اما همانطور که گفته شد برخی از کاربران فعلی CS:GO از امروز برای کمک به ولوو در مورد مشکلات احتمالی بازی دسترسی خواهد داشت.

به گفته Velo، Counter-Strike 2 تجربه بصری کلی بسیار بهتری را ارائه می دهد و برخی از نقشه ها برای استفاده حداکثری از موتور Source 2 کاملاً بازطراحی شده اند. Velo همچنین اعلام کرد که در نسخه جدید بازی، نرخ تیک بدون تیک نخواهد بود. دیگر یک عامل تأثیرگذار نباشد و سرورها لحظه شروع حرکات و در نتیجه حرکت بازیکنان را با دقت بیشتری بدانند. و تیراندازی تجربه‌ای نرم‌تر از قبل فراهم می‌کند و چیزهایی مانند پرتاب نارنجک. تحت تأثیر مشکلات سرور قرار نخواهد گرفت.

یکی دیگر از ویژگی های رونمایی شده مربوط به نارنجک های دودزا است که در این نسخه ماهیت پویایی بیشتری خواهد داشت و تحت تاثیر عناصری مانند نور، شلیک و انفجار قرار می گیرد. در نهایت Velo اعلام کرد که کیفیت صدای این نسخه جدید به میزان قابل توجهی بهبود می یابد تا تجربه واقعی تر و بهتری را ارائه دهد.

بخوانید  چگونه می‌توان بازی‌های رایگان را در طول فروش بالاتر Fanatical دریافت کرد

کمپانی Wello رسما بازی Counter-Strike 2 را تایید و زمان انتشار کلی آن را اعلام کرد. جزئیات خبر را دنبال کنید.