بازی Baldur’s Gate 3 به دلیل مشکلات فنی روی ایکس باکس منتشر نشد


استودیو لاریان اعلام کرده که نسخه ایکس باکس بازی Baldur’s Gate 3 با مشکلات فنی مواجه شده و تاریخ انتشار خاصی ندارد.

Baldur’s Gate 3 جدیدترین بازی ساخته شده توسط استودیو لاریان است که قرار است در تاریخ 31 آگوست 2023 برای رایانه های شخصی و کنسول پلی استیشن 5 منتشر شود. حال این استودیوی سازنده در نسخه ای جدید اعلام کرده است که بازی Baldur’s Gate 3 فقط در تاریخ عرضه نمی شود. کنسول های ایکس باکس در تاریخ اعلام شده به دلیل مشکلات فنی.

مالی کارولمدیر روابط عمومی و ارتباطات استودیو Larian در Reddit توضیح داد که ناکامی Baldur’s Gate 3 در انتشار نسخه Xbox در تاریخ مشخص شده هیچ ارتباطی با قرارداد انحصاری احتمالی ندارد. اما سازندگان این بازی در حین توسعه با برخی مشکلات فنی در رابطه با تجربه بازی co-op split-screen روی کنسول های Xbox Series X مواجه شدند.Xbox Series S روبه روی یکدیگر.

یکی از شخصیت های Baldur's Gate 3 که هیولاها را نابود می کند

کارول توضیح داد: «بازیکنان ایکس باکس باید بدانند که ما سؤالات آنها را در مورد اینکه آیا می‌توانند انتظار تجربه بازی Baldur’s Gate 3 را روی پلتفرم‌های خود داشته باشند، شنیده‌ایم. مدتی است که در حال توسعه نسخه Xbox Baldur’s Gate 3 بوده‌ایم، اما در این راه با چند مشکل فنی به خصوص در بازی Co-op و Split Screen بازی مواجه شده‌ایم. ما هنوز در حال کار بر روی نسخه Xbox Baldur’s Gate 3 هستیم، اما هنوز به اندازه کافی برای معرفی آن مطمئن نیستیم.

تا زمانی که آماده نباشیم دوست نداریم چیزی را اعلام کنیم. چرا که تا زمانی که این نسخه مطمئن نشده ایم نمی خواهیم امید بازیکنان را بالا ببریم.

بخوانید  فیل اسپنسر می‌گوید دریافت Call Of Duty در سوئیچ «قطعاً» کمی کار می‌برد.

هیچ توافقنامه انحصاری پلتفرمی وجود ندارد که ما را از انتشار Baldur’s Gate 3 تا تاریخ معینی بر روی Xbox باز دارد. برای اینکه تصمیم بگیریم بازی را در کدام پلتفرم دیگر و در چه زمانی منتشر کنیم، باید اطمینان حاصل کنیم که هر نسخه مطابق با استانداردها و انتظارات ما باشد.

در جریان رویداد State of Play، دموی جدیدی از گیم پلی بازی Baldur’s Gate 3 منتشر شد و سازندگان تایید کردند که این بازی برای پلی استیشن 5 نیز عرضه خواهد شد. همچنین می دانیم که این بازی از توسعه کراس پلتفرم و co-op پشتیبانی خواهد کرد. تجربه تقسیم صفحه در کنسول PS5. بازی Baldur’s Gate 3 در حال حاضر به صورت Early Access برای رایانه شخصی در دسترس است.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.