بازی Assassin’s Creed: Codename Red معرفی شد؛ اساسین‌ ها در ژاپن


در جریان رویداد Ubisoft Forward و با پخش تریلری کوتاه از بازی Assassin’s Creed: Codename Red رونمایی شد. نسخه‌ای که بازیکنان را به ژاپن فئودال می‌برد.

طی آخرین اخبار بازی و در جریان برپایی رویداد Ubisoft Forward به‌طور رسمی از بازی Assassin’s Creed: Codename Red رونمایی شد.

در این بازی بالاخره و در قامت اساسین‌ها، به‌ژاپن فئودال خواهیم رفت. با توجه‌به آنچه در این تیزر نمایش داده شده و طبق صحبت‌‌هایی که در رویداد شرکت یوبیسافت مطرح شد، در این بازی ما در نقش یک شینوبی (نینجا) قصه را تجربه خواهیم کرد. اثری که به‌دست خالقان Assassin’s Creed Odyssey در شعبه‌ی کبک از شرکت یوبیسافت ساخته می‌شود؛ گفتنی است که گیم‌پلی این نسخه از سری AC به‌همان شکل و شمایل جهان‌باز/نقش‌آفرینی (احتمالا مثل آدیسی، اوریجینز و والهالا) طراحی می‌شود.

این بازی قرار است درکنار سایر محصولات آینده‌ی سری اساسینز کرید، در یک چارچوب کلان با نام Assassin’s Creed Infinity در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. چارچوبی که آثار این مجموعه را به‌یکدیگر متصل خواهد کرد. هنوز تاریخ انتشار Assassin’s Creed: Codename Red مشخص نشده است. در ادامه توجه شما را به‌تیزر کوتاه این اثر جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات



منبع

بخوانید  Uncharted 2 یک قدم به تولید نزدیک تر است