بازی چند نفره The Last of Us جاه طلبانه ترین پروژه Naughty Dog است


نیل دراکمن اخیراً بازی آنلاین چند نفره Naughty Dog’s The Last of Us را جاه طلبانه ترین پروژه تا به امروز نامیده است.

بازی چند نفره The Last of Us اثر بعدی استودیو Naughty Dog خواهد بود که گیمرهای زیادی به دلایل مختلف منتظر انتشار آن هستند. این اولین بازی چند نفره است که به‌طور مستقل توسط Naughty Dog منتشر می‌شود و نه به عنوان یک جزء آنلاین از یک بازی دیگر. در حالی که ساخت چنین محصولی عملاً برای Nuttydog است، اما به معنای ورود به قلمرو جدید است.

در همین راستا اخیرا نیل دراکمنخالق و رئیس Last of Ace Naughty Dog این بازی چند نفره را جاه طلبانه ترین پروژه استودیو تا به امروز توصیف کرد. دراکمن در مصاحبه با ComicBook Media از این توصیف استفاده کرد و در ادامه توضیح داد که Naughty Dog از قبل از انتشار The Last of Us Part 2 روی بازی چند نفره Last of Us کار می کرد. این استودیو در سال 2019 رسما تایید کرد که در حال کار بر روی یک بازی چند نفره است. بازی در سری The Last of Us که جدا از نسخه دوم منتشر خواهد شد.

دراکمن گفت: «ما برای مدت طولانی روی بازی چند نفره The Last of Us کار می‌کردیم، حتی قبل از انتشار The Last of Us Part 2. این بلندپروازانه ترین پروژه ای است که تا به حال انجام داده ایم. ما در حال گسترش بیشتر دنیای بازی هستیم و به روایت داستان در یک محیط چند نفره ادامه می دهیم. “من زیاد در مورد آن صحبت نمی کنم.”

بخوانید  قسمت 2 هفت سین زومجی لیست آس 2 یا سلست؟

یک دونده در بازی The Last of Us Part 1 استودیو Naughty Dog برای سونی پلی استیشن 5

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از تاریخ انتشار بازی چندنفره Naughty Dog وجود ندارد، اما استودیو اعلام کرده است که در اواخر سال جاری جزئیات بیشتری را در مورد این بازی با طرفداران به اشتراک خواهد گذاشت.

چندی پیش، دراکمن برنامه Naughty Dog برای ساخت بازی های تک نفره The Last of Us را توضیح داد که داستان های بیشتری برای گفتن وجود دارد. برخی گزارش ها همچنین نشان می دهد که قسمت سوم The Last of Us در مراحل اولیه توسعه است. با این اوصاف، به نظر می‌رسد که Naughty Dog قصد دارد بازی‌های جدید خود را نزدیک‌تر به عرضه به نمایش بگذارد. بنابراین بعید است که به این زودی ها خبری در رابطه با قسمت سوم سری Last of Ace به صورت رسمی منتشر شود.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. در همین حال اولین قسمت از سریال The Last of Us امروز منتشر شد.