بازی واقعیت مجازی مترو لو رفت


افشای نام Kurakasis مدعی شد که قسمت بعدی سری بازی های مترو با عنوان Metro Awakening به زودی معرفی خواهد شد.

بازی های مترو از زمان انتشار Metro Exodus در سال 2019 در خواب عمیقی است. این سریال پسا آخرالزمانی از اولین انتشارش در سال 2010 با Fallout رقابت کرده است، اما برای چند سال غایب بوده است. مدتی پیش شایعه شده بود که بازی جدید مترو را می توان همین الان تجربه کرد. حال شایعات جدید می گویند این بازی با نام Metro Awakening یک بازی واقعیت مجازی و تک نفره خواهد بود و در روزهای آینده معرفی خواهد شد.

در گذشته، گزارش ها ادعا می کردند که بازی جدید مترو چند نفره و جهان باز خواهد بود، اما شایعات اخیر آن را به عنوان یک بازی ترسناک واقعیت مجازی معرفی می کنند. Media Insider Gaming در گزارش قبلی خود در مورد صحنه های ابتدایی بازی گفته بود که کار با یک سکانس رویایی آغاز می شود و سپس شخصیت در پایگاه خود از خواب بیدار می شود. نام Metro Awakening با جزئیات داستانی که توسط این رسانه فاش شده مطابقت دارد.

در هر صورت، طرفداران یک بازی جهان باز پسا آخرالزمانی را به یک بازی انحصاری پلی استیشن VR2 ترجیح می دهند. انتشار بازی جدید مترو با هدف بازار رو به رشد واقعیت مجازی احتمالا با استقبال خوبی از سوی طرفدارانی که پنج سال است منتظر نسخه بعدی این سری هستند، مواجه نشده است.

همچنین این امکان وجود دارد که دو بازی مترو به طور همزمان توسعه یابد. اما این موضوع هنوز به طور رسمی تایید یا تکذیب نشده است. نسخه جدید Metro احتمالاً در رویداد بعدی State of Play معرفی خواهد شد.

بخوانید  اعلام نگرانی گوگل و انویدیا در مورد احتمال تصاحب اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت
تحریریه مجله بازی یک گیمر