بازی نامرئی Glitch Ruins Warzone 2.0 | اخبار گیم اسپات

نظر دهندگان به سرعت پاسخ دادند که CranberryCarney احتمالاً برنده تبلیغات Mountain Dew است که 12 ماه XP دو برابر در Call of Duty به عنوان یک جایزه بزرگ ارائه می کرد. اکنون CranberryCarney در سال آینده برای هر دقیقه دو برابر XP دریافت نمی کند. در عوض، با توجه به چاپ دقیق، آنها هر روز یک ساعت دو برابر XP به مدت 365 روز پس از فعال کردن توکن دریافت می کنند.

این موضوع زمانی برای جامعه شناخته شد که استریمر SuperEvan یک کلیپ بازی را در حساب توییتر خود منتشر کرد. این فیلم نشان می‌دهد که SuperEvan توسط حریفی که در خط دید او ظاهر نمی‌شد شلیک و کشته می‌شود، حتی اگر دوربین killcam به وضوح نشان می‌دهد که مهاجم مستقیماً در مقابل او ایستاده است. پاسخ‌ها به توییت پخش‌کننده نمونه‌های مختلفی از این مشکل را در عمل نشان می‌دهد، که نشان می‌دهد ممکن است رایج باشد.

با این حال، همه چیز بد نیست. یکی از طرفداران Call of Duty اخیرا Warzone 2.0 را راه‌اندازی کرد و متوجه شد که او یک افزایش دو برابری XP بسیار بسیار سخاوتمندانه روی حساب خود اعمال کرده است و او نمی‌داند چرا.

همانطور که توسط PCGamesN مشاهده شد، بازیکنان Warzone 2.0 با مشکلی مواجه شده اند که باعث می شود حریفان آنها کاملاً نامرئی به نظر برسند.

و اگر کنجکاو هستید که چند بازیکن دیگر Cranberry سریع‌تر به سطح می‌رسند، حساب رسمی Call of Duty توییتر فاش کرده است که بیش از 25 میلیون بازیکن Warzone 2.0 را در پنج روز اول انتشار آن بازی کرده‌اند.

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار بازی Disney Illusion Island به همراه تریلر جدیدی از بازی

در پستی که اکنون حذف شده است، کاربر Reddit کرنبری کارنی از جامعه پرسید: “آیا کسی می تواند به من بگوید چگونه و چرا یک xp دو برابر یک ساله دارم؟”