بازی جیمز باند را می توان با دو زاویه دوربین تجربه کرد


یک پست شغلی اخیر از IO Interactive نشان می دهد که گیم پلی بازی جیمز باند احتمالا ترکیبی از اول شخص و سوم شخص خواهد بود.

Studio IO Interactive در سال 2020 اعلام کرد که بازی جیمز باند را با نام موقت Project 007 توسعه خواهد داد. شروع شده است، اما جزئیات زیادی در مورد این بازی ویدیویی وجود ندارد. با این حال، پیشنهاد کاری اخیر استودیو IO Interactive می تواند به جزئیات جالب و خاص این بازی اشاره کند.

همانطور که توسط Tech4Gamers گزارش شده است، یک آگهی شغلی در وب سایت Studio IO Interactive برای سمت طراح مبارزات ارشد در پروژه 007 است. این نشان می دهد که این بازی احتمالاً دارای ویژگی های گیم پلی اول شخص و سوم شخص خواهد بود. بر اساس این اعلامیه، IO Interactive به دنبال شخصی با تجربه ایجاد سناریوهای مبارزه برای بازی های اکشن ماجراجویی در حالت سوم شخص (یا اول شخص) است.

میزان استفاده از گیم پلی اول و سوم شخص در جیمز باند چیزی است که این پست شغلی روشن نمی کند. اعتقاد بر این است که بازی مبتنی بر جیمز باند در درجه اول از زاویه دوربین سوم شخص استفاده می کند. با این حال، بسیاری از بازی های اول شخص جیمز باند منتشر شده است. اگرچه این زاویه دوربین معمولاً در بازی‌های IO Interactive استفاده می‌شود، استودیو گاهی اوقات گیم‌پلی اول شخص را در بازی‌هایی مانند Hitman 3 VR یا Hitman: Blood Money انتخاب کرده است.

آگهی‌های شغلی گذشته همچنین به جزئیات احتمالی پروژه 007، از جمله صحنه‌های متمرکز بر شخصیت با دیالوگ‌های معنی‌دار، داستان‌گویی جعبه‌شنود شبیه به بازی‌های هیتمن و موارد دیگر اشاره می‌کنند. همچنین استودیوی IO Interactive اعلام کرد که این بازی شروع داستان جیمز باند و احتمالا شروع یک سه گانه خواهد بود.

بخوانید  Helldivers 2's Murder-Bot Armies Just Got A Devastating Upgrade

به نظر می رسد هنوز زمان زیادی تا عرضه بازی جیمز باند باقی مانده است. استودیوی توسعه Project 007 در سال 2022 اعلام کرد که بازی مورد انتظار حداقل تا آوریل 2025 منتشر نخواهد شد. Hitman 3 آخرین محصول این استودیو بود که اکنون بر روی پلتفرم های PC، Nintendo Switch، PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox در دسترس است. One و Xbox Series X. Xbox Series S را می توان تجربه کرد. در کنار Project 007، توسعه دهنده همچنین در حال کار بر روی یک بازی فانتزی معرفی نشده است که اطلاعات کمی در مورد آن وجود دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر