بازی جنگ ستارگان یوبی سافت تا مارس 2024 منتشر خواهد شد


منابع رسانه ای از Kotaku گزارش داده اند که بازی Star Wars که توسط استودیوی عظیم Ubisoft ساخته شده است تا مارس 2024 به دست گیمرها خواهد رسید.

در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که ظاهرا یوبی سافت قصد دارد بازی جهان باز جنگ ستارگان را در اوایل سال 2024 منتشر کند. طبق گفته دو منبع رسانه ای Kotaku، انتظار می رود این بازی که توسط استودیوی Massive شرکت یوبی سافت در حال توسعه است در طول دوره مالی فعلی این شرکت خارج شود. سال، که در 12 آوریل 1403 (31 مارس 2024) به پایان می رسد. با این حال، آنها خاطرنشان کردند که این هدف بیش از حد بلندپروازانه است و انتظار دارند که بازی به سال مالی آینده که در مارس 2025 به پایان می رسد، موکول شود.

یوبی‌سافت اخیرا تایید کرده است که Assassin’s Creed Mirage، Avatar: Frontiers of Pandora، Tom Clancy’s Rainbow Six Mobile، Tom Clancy’s The Division Resurgence، Skull and Bones، The Crew Motorfest، XDefiant و دیگر بازی‌های معرفی‌نشده اصلی در طول تمرین فعلی عرضه خواهند شد. . Ubisoft برخی از این آثار را در رویداد آینده Ubisoft Forward به نمایش خواهد گذاشت.

رویداد بعدی Ubisoft Forward برای 12 ژوئن برنامه ریزی شده است. بازی Star Wars توسط استودیو Massive با موتور بازی Snowdrop ساخته شده است که برای تولید بازی های The Division و Avatar: Frontiers of Pandora از آن استفاده شده است. جولین گریتیمدیر نوآوری بازی اعلام کرده است که طرفداران باید انتظار کار بر اساس یک داستان جهان باز را داشته باشند.

بخوانید  تاریخ اکران بازسازی فیلم Wolf Man عقب افتاد