بازی جدید لاک پشت های نینجا در سبک اکشن و نقش آفرینی معرفی شد

بازی های مربوط به این سریال معمولا با نوعی طنز آمیخته می شد و لاک پشت ها را با شوخی های خاص خود به تصویر می کشید. با این حال، Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin قرار است فضایی تاریک و جدی داشته باشد.

در حال حاضر پلتفرم های هدف Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin مشخص نیست و پارامونت اعلام کرده است که چند سالی به عرضه این بازی می گذرد.

بازی جدید سری لاک‌پشت‌های نینجا با نام Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin با الهام از سری God of War معرفی شد.

شرکت جهانی پارامونت اعلام کرد که بازی جدیدی از سری لاک پشت های نینجا بر اساس کمیک بوک Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin در سبک اکشن و نقش آفرینی ساخته خواهد شد. هنوز مشخص نیست که استودیوی توسعه چیست، اما پارامونت گلوبال اعلام کرده که گزینه مناسبی برای این کار پیدا کرده است. داگ روزنمعاون ارشد این شرکت با اعلام این خبر گفت که این بازی جدید یک تجربه تک نفره با الهام از نسخه های جدید سری God of War است.

Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin داستان عضوی از Teenage Mutant Ninja Turtles را روایت می کند که تمام سلاح های چهار عضو گروه را حمل می کند. سایر اعضای گروه در نبرد با Foot Clan کشته شدند و شخصیت اصلی بازی به دنبال انتقام است. سایر اعضای این مجموعه ممکن است به صورت فلش بک قابل بازی باشند، اما شخصیت اصلی بازی تنها یکی از لاک پشت ها است.

بخوانید  ژور امروز کجاست؟ (5-9 مه) - آیتم های عجیب و غریب Destiny 2 و راهنمای مکان Xur