بازی بعدی Molecule Media Studio دنباله ای برای Dreams نیست

Molecule Media Studio هنوز آماده صحبت در مورد پروژه بعدی خود نیست. اما او تایید کرد که این بازی دنباله ای برای Dreams نخواهد بود.

اگرچه سازنده وارد جزئیات نمی شود، او گفت که پروژه آینده بر ارائه یک تجربه نشاط آور، شوخ و خلاق تمرکز خواهد کرد، که دور از انتظار سازندگان سریال هایی مانند LittleBigPlanet و Dreams نیست: Media Molecule بر ارائه تجربیات نشاط‌آور، شوخ‌آمیز و خلاقانه متمرکز است.” این برای بازیکنان در سراسر جهان ادامه خواهد داشت. اکنون ما روی پروژه جدیدی کار می کنیم که در حال حاضر حاضر نیستیم در مورد آن صحبت کنیم. اما منتظر اطلاعات بیشتر در آینده باشید.”

ظاهرا این پروژه جدید دنباله روی Dreams نیست و Media Molecule تایید کرده است که این بازی هیچ ارتباطی با سری ندارد. مشخص نیست که آیا استودیو در حال کار بر روی یک IP جدید است یا به سری LittleBigPlanet باز می گردد. اگرچه مورد اول محتمل تر است: “Media Molecule در حال کار روی یک پروژه جدید است”. ما در حال حاضر آماده صحبت در مورد پروژه نیستیم، اما می توانیم بازی Dream را تایید کنیم 2 یا به Dreams مرتبط نخواهد شد.

هنوز مشخص نیست که بازی جدید چه مدت در حال توسعه است و چه تاثیری از آن خواهیم دید. به نظر می رسد برای معرفی این بازی باید مدتی صبر کنیم. توجه داشته باشید که حمایت از Dreams در سال جاری به پایان می رسد. اما این اثر به صورت آنلاین باقی می ماند و بازیکنان می توانند همچنان آثار خلق شده در این بازی را تجربه کنند.

بخوانید  دواین جانسون برای فیلم جدید Fast & Furious بازگشت

Media Molecule اعلام کرده است که قصد دارد به حمایت از Dreams پایان دهد زیرا روی پروژه جدیدی تمرکز دارد. اما این استودیو همچنین توضیح کوچکی در مورد این پروژه جدید ارائه کرد. با این حال، در این مرحله، جزئیات هنوز مشخص نیست.