بازیگر Better Call Saul به ویل اسمیت در Bad Boys 4 می پیوندد

کریس برمنر که پیش از این فیلمنامه پسران بد 3 را نوشته بود، مسئولیت نگارش فیلمنامه پسران بد 4 را بر عهده داشت. پسران بد برای زندگی قبل از همه گیری ویروس کرونا در سینماها اکران شد و این فیلم اکشن بیش از 426، 5 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت، از جمله 206.3 میلیون دلار در آمریکای شمالی. و 220.2 میلیون دلار در سایر کشورهای جهان.

ری سیهورن، بازیگر Better Call Saul، آخرین بازیگری است که پس از قراردادی با سونی، به جمع بازیگران Bad Boys 4 پیوست.

فوریه گذشته بود سونی پیکچرز بار دیگر به ساخت فیلم پسران بد 4 با بازی ویل اسمیت و مارتین لارنس چراغ سبز نشان داد و این اکشن فیلم وارد مراحل تولید شده و اکنون در مرحله نهایی است. اخبار سینما و تلویزیونبازيگر ديگري به بازيگران Bad Boys 4 اضافه شده است. Ray Seehorn، ستاره Better Call Saul، پس از قراردادي با Sony Pictures، به بازيگران Bad Boys 4 پيوست، ددلاین گزارش داد، اما خبری در مورد نقش اصلی او نیست. فیلم اکشن در دسترس نیست.

ری سیهورن بیش از همه برای بازی در سریال Better Call Saul در طول سال‌ها شناخته می‌شود و برای آن نامزد دریافت جایزه امی شد. از دیگر کارهای او می توان به بازی در فیلم سواران، فیلم Inside Man: Most Wanted، فیلم مشمع کف اتاق، سریال Whitney، سریال Franklin & Bash و سریال Veep اشاره کرد.

قسمت چهارم فیلم پسران بد هم اکنون مراحل فیلمبرداری و تولید خود را پشت سر می گذارد و قبل از آن حضور ویل اسمیت، مارتین لارنس، ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ، پائولا نونز، اریک دین، تاشا اسمیت، یوان گریفیث و جان سلی در Bad Boys 4 نیز فاش شد عادل العربی و بلال فلاح، سازندگان Bad Boys for Life به سکان هدایت Bad Boys 4 بازخواهند گشت. این فیلم اکشن هنوز تاریخ انتشار ندارد.

بخوانید  سرعت بالاتر حافظه GDDR6X کارت گرافیک RTX 3060 Ti نسبت به مدل اورکلاک شده GDDR6