بازیگر نقش بیل در سریال Last of Ace 25 سال است که بازیگری را تجربه نکرده است.

Offerman تنها بازیگر این سریال نیست که هنوز The Last of Us را بازی نکرده است.پدرو پاسکال و بلا رمزی بازیگران اصلی این سریال در زمان انتشار بازی منبع اقتباس آن را تجربه نکرده بودند. از این کتاب

بعد از آن تصمیم گرفتم هرگز و خوشبختانه بازی هایی مانند The Last of Us را انجام ندهم آن‌ها آنقدر خوب پیش رفتند که فکر می‌کنم می‌توانم در زیرزمین بمانم و حتی برای تست بازیگری برای نمایشی مانند این از خانه بیرون نروم.»

شخصیت های بازی کلاسیک Banjo-Kazooie

در جدیدترین قسمت از برنامه گفتگوی تلویزیونی جیمی کیمل، نیک آفرمن در مورد عملکرد خود در قسمت سوم سریال The Last of Us صحبت کرد و با اشاره به اینکه نام این سریال بر اساس مجموعه بازی هایی است که از آن اقتباس شده است، کیمل از آفرمن پرسید که آیا وی ویدیو پخش می کند یا خیر. بازی در زندگی شخصی او آفرمن پاسخ داد: نه، آخرین بازی من 25 سال پیش بود.

نیک آفرمن، بازیگر نقش بیل در قسمت سوم سریال The Last of Us، می‌گوید که بیش از 25 سال است که یک بازی ویدیویی بازی نکرده است و Banjo-Kazooie را مقصر می‌داند.

آفرمن نقش مهمی در قسمت سوم این سریال ایفا کرد و بازی او مورد تحسین قرار گرفت. در این قسمت، بیل و فرانک به عنوان دو بازمانده از بیماری همه گیر معرفی می شوند که در شهر قرنطینه شده خود زندگی می کنند.

او در ادامه توضیح داد که “من معمولاً یک فرد بسیار خوش اخلاق هستم.” اما سال‌ها پیش برای چند هفته درگیر یک بازی ویدیویی به نام Banjo-Kazooie بودم و بعد از دو هفته برای من تجربه‌ای پرتنش و آزاردهنده بود. بعد تمام می شود و به خودت می گویی “بله برنده شدم” و بلافاصله به خودت برمی گردی و به خودت می گویی: “من با زندگیم چه کرده ام”.

بخوانید  Prince Of Persia: The Lost Crown - پازل ساعت در راهنمای شهر بالا

آفرمن در ادامه گفت که اگر همسرش نبود ممکن بود اصلا این نقش را در سریال Last of Us ایفا نمی کرد.

کریگ مازین فیلمنامه را برای من فرستاد و من فقط در برنامه‌ام زمانی برای پذیرش آن نداشتم. سپس همسر فوق‌العاده‌ام آن را خواند و گفت: «شما به کلگری می‌روید، رفیق. خوش بگذره. تو باید این کار را بپذیری.”