بازیگر موآنا در فیلم موآنا شناسایی شد

کمپانی والت دیزنی به تازگی لیست بازیگران موانا با بازی دواین جانسون را اعلام کرده است که در آن شاهد معرفی بازیگر نقش موآنا هستیم.

علاوه بر موآنا 2 که قرار است پاییز امسال اکران شود، یک فیلم لایو اکشن بر اساس موآنا نیز در دست ساخت است. در حال حاضر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونبازیگران در این فیلم لایو اکشن معرفی شدند. پیش از این دواین جانسون صداپیشگی Maui در Moana تایید شده بود و حالا دیزنی تایید کرده است که Katherine Lagaia در Moana نقش Moana را بازی خواهد کرد.

قبل از آن آلی کاروالیو در موانا صداپیشگی موانا را بر عهده داشت و در موانا ۲ برای صداپیشگی این شخصیت برمی گردد اما با توجه به سن و سالش انتظار می رفت در نسخه لایو اکشن موانا بازیگر دیگری جایگزین او شود. فرانکی آدامز در نقش سینا (مادر موانا)، جان تووی در نقش چیف تووی (پدر موانا) و رنا اوون در نقش ننه جان یا گراما تالا دیگر بازیگرانی هستند که حضورشان در فیلم موانا قطعی و اعلام شده است.

فیلم Moana برای اکران در 10 جولای 2026 برنامه ریزی شده است. انیمیشن Moana 2 نیز برای اکران در تاریخ 27 نوامبر 2024 (7 دسامبر 1403) برنامه ریزی شده است. کارگردان همیلتون توماس کیل موآنا را بر اساس فیلمنامه ای از جرد بوش و دانا میلر کارگردانی می کند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Halo Infinite Team به نقشه های جدید فصل 3 می پردازد