بازیگر متال گیر سالید قول داده اخبار بیشتری را در هفته های آینده منتشر کند

Quinton Flynn، صداپیشه Raiden در بازی‌های Metal Gear Solid، به معرفی چیزی مرتبط با سریال در روزهای آینده اشاره می‌کند.

Raiden در Metal Gear Solid

“منتظر چیزهای جدید در هفته های آینده باشید.”

از سوی دیگر کونامی همچنین در پیامی به مناسبت سال نو از طرفداران خواست تا منتظر جزئیات بیشتر در مورد پروژه اعلام نشده، که بی سر و صدا و عمیقا در حال توسعه است، بمانند.

پس از سال ها گمانه زنی و شایعات مختلف، سرانجام در سال 2022 است که کونامی ساخت بازی های جدید سری Silent Hill را تایید کرد. پروژه‌هایی که شامل بازسازی Silent Hill 2 می‌شوند. اما Silent Hill تنها IP بزرگ قدیمی این ناشر قدیمی نیست که هنوز طرفداران زیادی دارد. Metal Gear Solid نیز طرفداران زیادی دارد که امیدوارند به زودی منتشر شود.

کوئینتون فیون، بازیگر متال گیر سالید 2: پسران آزادی، متال گیر سالید 4: تفنگ های میهن پرستان و متال گیر رایزینگ: انتقام صداپیشگی شخصیت Raiden، یک ویدیوی تبلیغاتی جدید در صفحه Cameo اعلام کرد که آنها دهمین سالگرد انتشار Metal Gear Rising را در فوریه 2023 جشن خواهند گرفت. یکی از دنبال کنندگان فلین از او درباره ادامه احتمالی این سریال پرسید و او در پاسخ نوشت:

در حال حاضر مشخص نیست که فلین دقیقاً به چه چیزی اشاره می کند. بازی Metal Gear Rising یا مجموعه چرخ دنده ی فلزی به طور کلی، این می تواند به احتمال یک دنباله جدید یا بازسازی بازی های قبلی اشاره کند. هنوز چیزی به طور رسمی اعلام نشده است، اما مدت هاست که گمانه زنی هایی در مورد توسعه پروژه های مرتبط با این مجموعه وجود دارد. Metal Gear به گوش می رسد. ریمستر بازی های قبلی، بازسازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater و بازسازی کامل Metal Gear Solid برای PS5 از جمله این شایعات هستند.

بخوانید  Remastered Critic Reaction to The Last of Us Part 2