بازیگر بعدی جیمز باند: تارون اگرتون توضیح می دهد که چرا او نخواهد بود

او گفت: “شما همیشه باید مجسمه باشید تا آن مرد باشید. و این چیزی است که من همیشه برای آن تلاش می کنم. من همیشه با وزنم مبارزه کرده ام.”

“این می تواند در عالم کوچک واقعا سرگرم کننده باشد، اما من مطمئن هستم که این را خوانده ام [James Bond series producer Barbara Broccoli] او گفت: “این یک تعهد 15 ساله است.”

قبل از آن، اجرتون گفت که تهیه کنندگان فیلم جیمز باند “هیچ وقت” درباره او به عنوان یک نامزد بالقوه برای این نقش سوال نکرده بودند. او می گوید: “من هیچ وقت یکی از افرادی نبودم که آنها به آنها نگاه می کنند. فقط فکر نمی کنم که فرد مناسبی برای این کار هستم. فکر می کنم تعداد بسیار زیادی کاندیدای بهتری برای این نقش از من وجود دارد.” گفت.

اگرتون به خاطر نقش‌هایش در سریال Kingsman و برای ایفای نقش التون جان در فیلم Rocketman شناخته می‌شود. یکی از نقش‌های بعدی اگرتون، هنک راجرز، کارآفرین بازی‌های ویدیویی در فیلم تتریس است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگرتون آخرین بازیگری است که از حضور در نقش جیمز باند انصراف داده است. پیش از آن، ادریس البا گفته بود که نقش این شخصیت را بازی نخواهد کرد. البا گفت: «من آن مرد نمی شوم.

تارون اجرتون بازیگر پیش از این خود را به عنوان جیمز باند بعدی رد کرده است، و او اکنون به جزئیات بیشتری در مورد روند فکری خود برای ادامه ندادن این نقش پرداخته است. اجرتون گفت تلگراف (از طریق هالیوود ریپورتر)، “فکر نمی کنم انتخاب مناسبی برای این کار باشم”، تا حدی به دلیل تقاضای بازیگر برای آمادگی بدنی طولانی مدت.

بخوانید  بازی Resident Evil 4 Remake | همه‌چیز در مورد تغییرات ریمیک رزیدنت ایول ۴

بروکلی گفت که فیلم بعدی جیمز باند “تصور مجدد” شخصیت خواهد بود و ممکن است مدتی طول بکشد تا مناسبت مناسب پیدا شود. او گفت: “این در مورد یک تجدید نظر است، و “به کجا می رویم؟ می خواهیم با شخصیت چه کار کنیم؟” “و سپس، هنگامی که ما متوجه شدیم، چه کسی برای این اختراع مجدد خاص مناسب است؟”

اگرتون گفت که هنگام بررسی پیشنهادات برای نقش جدید، زمان مورد نیاز در ورزشگاه را در نظر گرفت و تا حدی بر اساس آن تصمیم خود را گرفت. او گفت که ایفای نقش جیمز باند چیزی بیش از ایفای این شخصیت است، بلکه مانند “سفیر برند بودن در کنار بازیگر بودن” است.

آخرین فیلم جیمز باند «زمانی برای مردن نیست» محصول 2021 بود 774.2 میلیون دلار درآمد کسب کرد در میان همه گیری این پنجمین و آخرین فیلم جیمز باند بود که دنیل کریگ در نقش اصلی آن حضور داشت.

زمانی که باند را انتخاب می کنیم، این یک تعهد 10، 12 ساله است. همه نمی خواهند این کار را انجام دهند. به دست آوردن آن بسیار سخت بود [Daniel Craig to do it]بروکلی گفت.

در مورد نظر اجرتون در مورد تعهد طولانی ای که با بازی جیمز باند حاصل می شود، ظاهراً به نظر بروکلی اشاره می کند که چگونه این الزام می تواند برخی از افراد را از نقش دور کند.