بازیگران کیتانا در Mortal Kombat 2 فاش شدند

آدلین رودولف بیشتر برای بازی در سریال ماجراهای سرد سابرینا شناخته می شود و همچنین در آثار دیگری مانند سریال Riverdale و سریال Resident Evil بازی کرده است. او اخیرا در فیلم پسر جهنمی: مرد کج و خزنده نیز بازی کرده است.

برادران وارنر و New Line Cinema اخیراً کیتانا را در این فیلم انتخاب کرده اند فیلم Mortal Kombat 2 در پی گسترش فهرست بازیگران این فیلم انتخاب و مشغول شد.

فیلم Mortal Kombat در سال 2021 در سینماها و در HBO Max اکران شد و نقدهای متوسط ​​تا ضعیف را از منتقدان و تماشاگران دریافت کرد. Mortal Kombat بیش از 83.7 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته است که بیش از 3.42 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 41.4 میلیون دلار در کشورهای دیگر است. البته فیلم Mortal Kombat نیز با استقبال خوب کاربران HBO Max مواجه شد.

بعلاوه کارل اربن، بازیگر نقش بیلی بوچر در سریال The Boys، برای نقش جانی کیج در Mortal Kombat 2 انتخاب شد. سایمون مک کویدکارگردان Mortal Kombat برای هدایت دنباله فیلم اکشن بازخواهد گشت. جرمی اسلیتر نویسنده سریال های Moon Knight و سریال The Umbrella Academy وظیفه نگارش فیلمنامه Mortal Kombat 2 را بر عهده دارد. جسیکا مک نامی و جاش لاوسون قرار است در این فیلم بازگردند.

نیو لاین سینما در حال آماده سازی دنباله ای برای مورتال کمبت است. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیوناحتمالا بازیگر نقش کیتانا در این فیلم مشخص شده است. آدلین رودولف بازیگر سریال ماجراهای سرد سابرینا پس از قراردادی با برادران وارنر به جمع بازیگران Mortal Kombat 2 اضافه شد. رودولف قرار است در این فیلم اکشن نقش کیتانا را بازی کند و پیش از این شاهد پیوستن تو و ماجراهای سرد سابرینا، تاتی گابریل، بازیگر نقش جید در فیلم Mortal Kombat 2 بودیم.

بخوانید  تریلر بازی Final Fantasy 16 Revenge منتشر شد

آدلین رودولف، بازیگر ماجراهای سرد سابرینا