بازیگران و کارگردانان سریال Marvel’s Agatha: Coven of Chaos معرفی شدند

پس از موفقیت بزرگ سریال WandaVision بود که مارول استودیو تصمیم گرفت اسپین آف این سریال را با محوریت شخصیت آگاتا هارکنس تولید کند. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیوناطلاعات جدیدی از این سریال کمدی منتشر شده است. هالیوود ریپورتر گزارش داد جک شفر، نویسنده اصلی و تهیه کننده اجرایی Agatha: Coven of Chaos قرار است چندین قسمت از این سریال را کارگردانی کند. این سریال در 9 قسمت تولید می شود.

گانجا مونتیرو با تجربه کارگردانی دو قسمت از سریال چهارشنبه، دو قسمت از سریال کاملا جدید طعم گیلاس و 5 قسمت از سریال چی. راشل گلدبرگ MC با سابقه کارگردانی مجموعه‌های Cloak & Dagger، سریال Resident Evil و سریال Mayans، مسئولیت کارگردانی قسمت‌های دیگر مجموعه Agatha: Coven of Chaos را بر عهده خواهد داشت. کاترین هان او برای ایفای نقش آگاتا هارکنس در این سریال بازخواهد گشت، حالا لیست بازیگران مکمل اعلام شده است.

لوگوی سری Agatha: Coven of Chaos

استودیو مارول سرانجام اطلاعاتی در مورد فهرست کارگردانان، بازیگران و زمان شروع فیلمبرداری Agatha: Coven of Chaos منتشر کرد.

این لیست شاهد بازگشت چندین بازیگر وانداویژن از جمله اما کالفیلد، دبرا جو روپ، جو لاک، دیوید پیتون، دیوید لنگل، آصف علی، آموس گلیک، برایان برایتمن و کیث فوربس است که نقش‌های خود را در Agatha: Coven of Chaos بازگشته‌اند. . اوبری پلازا، جو لاک، پتی لوپین، علی آن، ماریا دیزیا، ساشر زاماتا، مایلز گوتیرز رایلی و اوکویه اوکپوکواسیلی از جمله بازیگران جدیدی هستند که قرار است در این سریال کمدی ایفای نقش کنند.

فیلمبرداری و تولید سریال Agatha: Coven of Chaos قرار است از دوشنبه این هفته آغاز شود، که قرار است در اواخر سال 2023 یا اوایل سال 2024 در دیزنی پلاس نمایش داده شود. طبق گزارش ها، Agatha: Coven of Chaos یک سریال کمدی سیاه است. با توجه به فینال سری WandaVision، می دانیم که آگاتا هارکنس در Westview با سرنوشت Wanda گیر کرده است، اما اطلاعات بیشتری از این مجموعه در دسترس نیست.

بخوانید  تریلر سریال برلین; بازگشت غافلگیرکننده دو شخصیت محبوب Paper House