بازیگران بازی فرانک استون از World of Dead By Daylight به نمایش گذاشته شد


The Casting of Frank Stone متعلق به استودیوی Supermassive Games، اسپین آف این بازی است بازی Dead By Daylight در مراسم The Game Awards 2023 فاش شد.

طبق آخرین اخبار بازی و در حال انجام است Game Awards 2023، بازی جدیدی از دنیای Dead By Daylight ارائه شد. انتخاب بازیگران فرانک استون به عنوان یک اسپین آف تک نفره از این دنیای بازی ترسناک در مراسم جوایز گیم امسال اعلام شد. این بازی توسط استودیو Supremsive Games ساخته شده است و قرار است شاهد یک داستان ترسناک و تجربه در آن باشیم.

The Casting of Frank Stone داستان گروهی از نوجوانان را دنبال می کند که در روستایی اورگان زندگی می کنند و غرق در داستان فرانک استون هستند که گذشته بسیار خشونت آمیزی در شهر دارد. او به معنای واقعی کلمه روستا را تصاحب می کند و با ایجاد ترس های ماوراء الطبیعه باعث جنایت و مرگ روستاییان می شود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی ترسناک را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی Casting of Frank Stone در تاریخ نامعلومی در سال 2024 برای Xbox Series X Xbox Series S، PlayStation 5 و PC منتشر خواهد شد. استودیوی Supremsive Games به خاطر خلق آثاری مانند Until Dawn، سری The Dark Pictures و بازی The Quarry شناخته شده است و در حال حاضر در حال توسعه Little Nightmares و همچنین بازی جدید Dark Pictures است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بازی PS Plus Meet Your Maker کراس اوور Dead By Daylight دریافت می کند