بازیکنان Dragon Age Dreadwolf نیازی به تجربه سه‌گانه اصلی سری نخواهند داشت

هنوز مشخص نیست Dragon Age Dreadwolf در چه تاریخی سرانجام در دسترس هواداران قرار می‌گیرد، اما گراب می‌گوید طبق اطلاعات او، حداقل ۱۸ ماه دیگر تا بازه احتمالی انتشار این بازی فاصله داریم و در زودترین حالت، هواداران احتمالا می‌توانند در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۳ انتظار عرضه این بازی را داشته باشند، هرچند احتمال تأخیر آن تا سال ۲۰۲۴ نیز وجود دارد.

با اینکه هنوز اطلاعات دقیقی از داستان بازی منتشر نشده است، اما باتوجه‌به نام بازی می‌دانیم شخصیت Solas که برای اولین‌بار در بازی Dragon Age: Inquisition با او آشنا شدیم، در نقش Dreadwolf آنتاگونیست و شخصیت منفی این قسمت از بازی خواهد بود.

ظاهرا گیمرهای علاقه‌مند به تجربه بازی Dragon Age Dreadwolf، نیازی به به‌پایان رساندن سه‌گانه اصلی این سری نخواهند داشت.

Dragon Age: Inquisition قسمت سوم این سری که جایزه‌ی بهترین بازی سال را نیز از مراسم The Game Awards دریافت کرد، برای اولین‌بار در ماه نوامبر سال ۲۰۱۴ عرضه شد و بنابراین Dreadwolf در هنگام عرضه، اولین بازی جدید این سری پس از یک دهه خواهد بود. این بازی برای کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و پی‌سی عرضه خواهد شد.

رایان کورمیر، ویراستار متون داستانی Dragon Age Dreadwolf می‌گوید: «ما با مخاطبان متنوعی رو‌به‌رو هستیم، و در مراحل توسعه‌ی Dreadwolf همواره به این موضوع توجه داریم که چگونه می‌شود همزمان با پاسخ دادن به سوالات داستانی هواداران سری، تجربه‌ی جدید و منحصربه فردی را برای بازیکنان جدید این مجموعه نیز ایجاد کنیم».

در پست جدید وبلاگ رسمی استودیوی BioWare در خصوص مراحل توسعه‌ی بازی Dragon Age Dreadwolf، سیلویا فیکی‌توکتی، نویسنده ارشد Dreadwolf که تجربه نوشتن بسیاری از بازی‌های استودیوی بایوور مانند سری مس افکت و Anthem را نیز در کارنامه دارد، در این‌باره می‌گوید: «دراگون ایج دردولف برای ما تجربه‌ای در پیدا کردن یک نقطه تعادل میان فراهم کردن پاسخ سوالات هواداران قدیمی سری و هواداران جدیدی که برای اولین‌بار وارد این دنیا شده‌اند یا تنها سال‌ها پیش بازی Inquisition را تجربه کردند، محسوب می‌شود».

بخوانید  یک ماه Xbox Game Pass Ultimate با قیمت 8 دلار دریافت کنید

با اینکه هنوز اطلاعات چندانی از قسمت جدید سری نقش‌آفرینی فانتزی دراگون ایج با نام Dragon Age Dreadwolf منتشر نشده است، اما سازندگان بازی می‌گویند تجربه این بازی بدون دانستن اتفاقات سه‌گانه اصلی سری نیز لذت‌بخش و کامل خواهد بود.

لوگوی بازی Dragon Age Dreadwolf در پس زمینه بنفش

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



منبع

بسیاری از هواداران سری درگون ایج از سال گذشته و عرضه‌ی نسخه‌ی ریمسترشده‌ی حماسه‌ی فضایی مس افکت با نام Mass Effect Legendary Edition که از دیگر ساخته‌های استودیوی بایوور محسوب می‌شود، امیدوار بودند این استودیو برنامه‌ی مشابهی برای سه‌گانه‌ی اصلی دراگون ایج نیز در برنامه داشته باشد؛ اما جف گراب، ژورنالیست شناخته شده‌ی صنعت بازی که اطلاعات دقیقی از پروژه‌های در دست ساخت الکترونیک آرتز دارد، می‌گوید در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای عرضه نسخه ریمستر شده‌‌ی بازی‌های Dragon Age وجود ندارد.